Weber workshops moonraker

De B. Cormorant
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Weber workshops moonraker

Berichtdoor De B. Cormorant » do 20 apr 2023, 03:45


manduca
Berichten: 902
Lid geworden op: di 11 aug 2020, 09:20
Locatie: Utrecht

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor manduca » do 20 apr 2023, 07:53

Er is ook een standard edition voor slechts 255…..
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

pauls90
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 20 apr 2020, 14:03

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor pauls90 » do 20 apr 2023, 08:13

Een koopje! :?

Geef ze eens ongelijk, de dure versie is al uitverkocht.
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip

Gebruikersavatar
Madencio
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 14:00
Locatie: Alkmaar

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor Madencio » do 20 apr 2023, 08:33

Hij is wel echt heeeeeeeul tof!
... / DF83

RoosW
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor RoosW » do 20 apr 2023, 08:54

Godsamme [Gaat op zijn handen zitten], totaal onnodig, totale nonsense for iets dat je zelf met een handomdraai doet, maar damn, ze weten wel de juiste plekjes te kietelen bij mij!! :shock: 8-)

HanR
Berichten: 1972
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor HanR » do 20 apr 2023, 08:57

Je lachspieren?

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15137
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor fransg » do 20 apr 2023, 08:59

Pracht filmpje op hun website ook.

Voor slechts een paarhonderd Euro kun je je definitief onderscheiden van de rest en kun je het bezit verwerven van iets exclusiefs waarmee je je de gelijke weet van de meest gefortuneerden op aarde. Kom je toevallig uit hoofde van je werk voor de AIVD op bezoek bij een oligarch in zijn buitenhuis te Dubai, hij maakt even een espresso met apparatuur die bedoeld is om je sprakeloos te maken van verwondering...

"Oh ja die heb ik thuis ook"

kun je dan terloops zeggen.

De zeer spaarzaam gesluierde slanke vrouw die naast hem stond gaat, als door de wind bewogen, dichter bij jou staan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

RoosW
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor RoosW » do 20 apr 2023, 09:06

Ach, het is net audio, je kunt voor een paar honderd euro tevreden door het leven gaan of tonnen besteden aan apparatuur, tien duizenden aan bijbehorende kabels gesmeed door elfjes bij het maanlicht etc etc..
Het ziet er gaaf uit, en tja, er zijn ook mensen die zonder blikken of blozen honderden euros neergooien voor een merk tamper waar een van twee tientjes geen reet slechter functioneert.
Om maar niet te zwijgen van de apparaten zelf waar het verschil in prestatie minusculer word naarmate je er meer geld tegen aan gooit.

Smaak, en niet te twisten etc. Nee, niet mijn lachspieren, maar eerder die die mijn geldbuidel gesloten moet houden (die goddank leeg is) :lol:

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13277
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor bobbee » do 20 apr 2023, 09:21

De zeer spaarzaam gesluierde slanke vrouw die naast hem stond gaat, als door de wind bewogen, dichter bij jou staan.
Deze omschrijving trok mijn aandacht, gelukkig ben ik visueel ingesteld en kost mij dat niets. Ik zie een subtropische verassing aan de binnenkant van mijn oogleden.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Madencio
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 14:00
Locatie: Alkmaar

Re: Weber workshops moonraker

Berichtdoor Madencio » do 20 apr 2023, 09:21

Pracht filmpje op hun website ook.

...

De zeer spaarzaam gesluierde slanke vrouw die naast hem stond gaat, als door de wind bewogen, dichter bij jou staan.
Mooi geschreven!

Ik zie het gewoon als een Rolex. Je kunt ook met een Casio door het leven gaan (net als ik) maar als je wat meer te besteden hebt kun je verder kijken. Niks mis mee lijkt me.
... / DF83


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron