Kopjes: Clubhouse Maniko

bever
Berichten: 59
Lid geworden op: za 20 feb 2021, 20:21

Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor bever » zo 12 nov 2023, 18:01

Met black Friday in aantocht, hoop ik op een mooie aanbieding van porselein. Ik ben gecharmeerd van de Walküre Rossi, maar die zijn niet goed leverbaar (Sligro heeft nog wel wat espresso kopjes, maar cappucino kan ik niet vinden) en bovendien alleen in het wit.

Loveramics (of ACME) is natuurlijk altijd een goede keus. Maar onlangs kwam ik de Maniko lijn van Clubhouse tegen.

Prachtig in mat zwart of een vrolijk kleurtje.
IMG_5171.jpeg
IMG_5172.jpeg
Maar ik kan geen ervaringen vinden. Vandaar de vraag: heeft iemand hier ervaring met deze kopjes? Hoe voelen ze in de hand en aan de mond? Wat de kwaliteit? Etc.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13277
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor bobbee » ma 13 nov 2023, 14:00

Ik heb nog wel zwarte Loveramics egg kopjes over in zwart (wit van binnen) moet even kijken welke weg kunnen want ik heb er teveel gekocht voor mijn gebruik.
Kan ze wegdoen voor 50% van de winkelprijs.

Mocht je interesse hebben dan zal ik foto's maken van wat ik te bieden heb.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

bever
Berichten: 59
Lid geworden op: za 20 feb 2021, 20:21

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor bever » ma 13 nov 2023, 15:08

Ik heb nog wel zwarte Loveramics egg kopjes over in zwart (wit van binnen) moet even kijken welke weg kunnen want ik heb er teveel gekocht voor mijn gebruik.
Kan ze wegdoen voor 50% van de winkelprijs.

Mocht je interesse hebben dan zal ik foto's maken van wat ik te bieden heb.
Ik stuur je een PM.

Pti
Berichten: 3270
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor Pti » di 14 nov 2023, 00:02

Ik heb voor onszelf en voor een aantal klanten kopjes van club-house laten bedrukken. Dit type ken ik niet, is wat mij betreft ook een veel te hip/tijdgevoelig ontwerp maar dat terzijde. Zeer gerenommeerd Italiaans bedrijf, maar de productie vind geloof ik al een tijdje plaats in China, de kwaliteit is naar mijn mening goed. Er is een Nederlandse importeur/distributeur, Jaspers Tabletops en Tom Jaspers heeft ons in het verleden altijd goed geholpen, voor grote en kleinere partijen, dus die kan ik van harte aanbevelen.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15125
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor fransg » di 14 nov 2023, 09:02

Ik heb voor onszelf en voor een aantal klanten kopjes van club-house laten bedrukken.
Welk model kopje? Foto?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3270
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor Pti » di 14 nov 2023, 09:15

Voor de klanten hadden we oa de Giancinta
https://www.clubhouse.ch/prodotti/giacinto/

Ons "eigen" kopje is de Rosa, die heeft een wat groter oor.
https://www.clubhouse.ch/prodotti/rosa/
https://www.hoofdkwartier-koffiebrander ... dkwartier/

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15125
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor fransg » di 14 nov 2023, 10:52

Fraaie kopjes
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

bever
Berichten: 59
Lid geworden op: za 20 feb 2021, 20:21

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor bever » di 14 nov 2023, 11:05

Ik heb voor onszelf en voor een aantal klanten kopjes van club-house laten bedrukken. Dit type ken ik niet, is wat mij betreft ook een veel te hip/tijdgevoelig ontwerp maar dat terzijde. Zeer gerenommeerd Italiaans bedrijf, maar de productie vind geloof ik al een tijdje plaats in China, de kwaliteit is naar mijn mening goed. Er is een Nederlandse importeur/distributeur, Jaspers Tabletops en Tom Jaspers heeft ons in het verleden altijd goed geholpen, voor grote en kleinere partijen, dus die kan ik van harte aanbevelen.
Thanks voor de nuttige informatie! Het ontwerp is inderdaad wel wat tijdgevoelig; daar zit ook nog een twijfel bij mij. Aan de andere kant: onze mat zwarte keuken is dat ook ;)

Pti
Berichten: 3270
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Kopjes: Clubhouse Maniko

Berichtdoor Pti » di 14 nov 2023, 11:34

Frontjes zijn bijna net zo makkelijk te wisselen als koffiekopjes toch ;)


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron