Re: Rocket Appartamento

11
Ben70 schreef:
MichaelvDuuren schreef: zo 23 apr 2023, 16:37
Ben70 schreef: in mijn geval is het rekje van rvs. en geen aluminium . Mano meter op de zetgroep , ik wil een Lelit Bianca v3
Ah oké dat is goed om te weten. Thanks ik hou je posts in de gaten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
misschien komen we in mei er wel uit wat de prijs betreft
Zou leuk zijn ik kijk er naar uit
Afbeelding
Afbeelding

12
MichaelvDuuren schreef: zo 23 apr 2023, 16:13 Mooi ding hoor! Ik had deze op het oog in MP

https://link.marktplaats.nl/m1960046736 ... nt=app_ios

Jij hebt natuurlijk een upgrade met de flow meter. Het aluminium rekje is inmiddels bij de nieuwere versie standaard geworden.

Ik ben benieuwd wat je vraagprijs wordt en eigenlijk ook naar wat je upgrade zelf zal worden
Afbeelding

Zag ik ook staan. Wel wat duur, in Duitsland koop je hem nieuw voor minder... https://www.idealo.de/preisvergleich/Of ... resso.html
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕

13
Ben70 schreef: zo 23 apr 2023, 14:12 ik wil volgende maand een upgrade realiseren en mijn rocket verkopen
deze is aangeschaft in november 2022
Kijk, je hebt upgraditis of je hebt het niet, maar dit ziet er toch wel uit als een van de meer extremere versies. En ik kan mij dat ook voorstellen, maar vraag mij dan ook wel af wat je gaat aanschaffen (en weer op Markplaats gaat zetten...?).

Dus ja, je gooit wat geld in de sloot. Nu nog iemand blij maken. Dus een paar honderd euro eraf en/of wat accessoires erbij en een goede uitleg en instructie zou zomaar een deal kunnen zijn.

Maar, kleine tip, ieder half jaar van machine wisselen is niet echt 'the way to go.'

14
HeinK schreef: zo 23 apr 2023, 19:14
Ben70 schreef: zo 23 apr 2023, 14:12 ik wil volgende maand een upgrade realiseren en mijn rocket verkopen
deze is aangeschaft in november 2022
Kijk, je hebt upgraditis of je hebt het niet, maar dit ziet er toch wel uit als een van de meer extremere versies. En ik kan mij dat ook voorstellen, maar vraag mij dan ook wel af wat je gaat aanschaffen (en weer op Markplaats gaat zetten...?).

Dus ja, je gooit wat geld in de sloot. Nu nog iemand blij maken. Dus een paar honderd euro eraf en/of wat accessoires erbij en een goede uitleg en instructie zou zomaar een deal kunnen zijn.

Maar, kleine tip, ieder half jaar van machine wisselen is niet echt 'the way to go.'
Dank voor je goed bedoelde tip. eigenlijk ben ik geen verklaring schuldig waarom ik een andere machine wil.maar ik doe het toch even
in 2022 kon ik mij die rocket machine permitteren,nu kan ik de overstap maken naar een machine die wat meer mogelijk heden heeft
,ik verwacht dat ik de opvolger van de rocket wat langer zal houden ,de koffie molen blijft dat is dan ook geen instap modelletje
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

15
MichaelvDuuren schreef: zo 23 apr 2023, 16:13 Mooi ding hoor! Ik had deze op het oog in MP

https://link.marktplaats.nl/m1960046736 ... nt=app_ios

Jij hebt natuurlijk een upgrade met de flow meter. Het aluminium rekje is inmiddels bij de nieuwere versie standaard geworden.

Ik ben benieuwd wat je vraagprijs wordt en eigenlijk ook naar wat je upgrade zelf zal worden
Afbeelding

je hebt pb
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder