Re: Lelit Bianca

532
Goedemorgen,

Sinds gisteren merkte ik bij het opschuimen van mijn melk wat problemen. Wat blijkt nu, ik heb geen droge stoom, als ik er een glas onder het pijpje hou dan komt er heel veel heet water mee, wat zou dit kunnen zijn.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Jeroen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Lelit Bianca

533
Hallo allemaal. Ik heb een vraag aan alle Bianca gebruikers. Ik overweeg om een slimme stekker aan te schaffen om de opstarttijd in de ochtend voor te zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb dit gezien van HomeWizard.

https://www.homewizard.com/nl/shop/wi-f ... gLCffD_BwE

Ik had begrepen dat de Dual Boiler opzet van de Bianca 2x 1400w + 150w = 2950w is.
De slimme stekker van HomeWizard heeft de onderstaande specs. Dat zou moeten kunnen denk ik.

Maximale belasting: Max. 3680W (16A), Continue belasting: 2760W (12A).

Re: Lelit Bianca

535
Ik heb onze Bianca V3 nooit meer dan 1500watt zien trekken, die van homewizzard zal het zonder enig probleem doen!
Gebruik er zelf een van shelly die tot max 2500watt is en dat gaat ook perfect!
Lelit Bianca V3, Timemore Sculptor 078s, 1Zpresso JX-Pro-S

Re: Lelit Bianca

536
Maart3nL schreef: wo 19 jun 2024, 20:06 Ik heb onze Bianca V3 nooit meer dan 1500watt zien trekken, die van homewizzard zal het zonder enig probleem doen!
Gebruik er zelf een van shelly die tot max 2500watt is en dat gaat ook perfect!
Oke, dat is goed om te weten. Dan zit deze plug ruim binnen de marge. Ik gebruik ook Home Assistant met meer spullen van HomeWizard, dus dat komt goed uit. Dan ik mooi de energy belasting meten.

Re: Lelit Bianca

539
Ik gebruik een fritz dect 200.

Maar je hebt gelijk, je moet oppassen met het schakelen van vermogen. Toch heb ik het idee (niet gemeten), dat de machine pas het element onder spanning zet na het inschakelen van de machine; je schakelt dus geen vermogen met je slimme schakelaar..

Nogmaals, niet gemeten.. aanname

Re: Lelit Bianca

540
Ik gebruik een Shelly Plus S. Werkt perfect en fijne app met veel extra data.

Mijn Linea Mini trekt max 1.800w geloof ik, dus een Bianca zal daar waarschijnlijk onder blijven.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.