Lelit Bianca

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor Pti » vr 31 jan 2020, 11:11

Met het instructie filmpje van Lelit kan iedereen die een klein beetje handig met gereedschap overweg kan het zelf. Laten doen is natuurlijk mogelijk, het is denk ik een klein uurtje werk, vooral de behuizing eraf en erop is het meeste werk.

Gebruikersavatar
seels
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 24 aug 2011, 20:20
Locatie: Turnhout

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor seels » di 11 feb 2020, 16:46

waar halen de gebruikers van de bianca hier de waterfilter voor de bianca?

Mvmontfoort
Berichten: 25
Lid geworden op: di 03 mar 2020, 18:11

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor Mvmontfoort » di 10 mar 2020, 19:53

Hallo mede koffiepraters,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum en heb me al enige tijd verdiept in de Lelit Bianca en wil deze op korte termijn ook graag gaan aanschaffen.
In Nederland zijn er echter maar weinig aanbieders. Ik heb de volgende gevonden:

- https://www.coffeeitalia.nl/lelit-bianca-pl162t.html

- https://www.vintage-espresso-machines.n ... _content=/

- https://www.koffiewarenhuis.nl/producten/lelit-bianca

Volgens mij is een van jullie eigenaar/ werkzaam bij Vintage...Pti toch?

Ik ben benieuwd waar eigenaren van de Bianca de machine gekocht hebben en wat de ervaringen zijn.

Ik hoor het graag!
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal

Niche Zero + Lelit Bianca

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor fransg » di 10 mar 2020, 19:55

Ik zou, als Amsterdam binnen je bereik ligt, gewoon even bij Arnoud van Vintage langs gaan en met de machine spelen.

de andere twee aanbieders ken ik niet uit eigen ervaring, lijken me eerder dozenschuivers.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor Pti » di 10 mar 2020, 20:57

Ik ben eigenaar/brander van Het Hoofdkwartier maar inderdaad ook werkzaam bij Vintage. Je bent van harte welkom voor een proefvlucht :lol:

Mvmontfoort
Berichten: 25
Lid geworden op: di 03 mar 2020, 18:11

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor Mvmontfoort » di 10 mar 2020, 22:14

Ik zou, als Amsterdam binnen je bereik ligt, gewoon even bij Arnoud van Vintage langs gaan en met de machine spelen.

de andere twee aanbieders ken ik niet uit eigen ervaring, lijken me eerder dozenschuivers.
Vanuit Geleen (Limboland) is dat best een reisje. 😂

Ik zou inderdaad het liefste een betrouwbare servicepartner willen voor de Bianca. Misschien in mei een keer combineren met een dagje Amsterdam.... Ik wil in ieder geval een Bianca naast mijn (nog te arriveren) Niche Zero...
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal



Niche Zero + Lelit Bianca

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor Pti » di 10 mar 2020, 23:14

Heerlijke combi! Op het lanceerfeestje raakte ik niet uitgespeeld met de Nice van Kilo icm de Bianca, dat ging echt vanaf de eerste shot al erg goed.

Mvmontfoort
Berichten: 25
Lid geworden op: di 03 mar 2020, 18:11

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor Mvmontfoort » wo 11 mar 2020, 00:30

Heerlijke combi! Op het lanceerfeestje raakte ik niet uitgespeeld met de Nice van Kilo icm de Bianca, dat ging echt vanaf de eerste shot al erg goed.
Dat geloof ik zeker! Ik heb al voorpret als ik eraan denk. De Niche moet in mei arriveren en ergens rondom die levering wil ik graag een Bianca scoren. Nu nog de beste plek vinden om de Lelit bij aan te schaffen. 😏
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal



Niche Zero + Lelit Bianca

QM_Ed
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 09 dec 2018, 12:26

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor QM_Ed » wo 08 apr 2020, 12:05

Wij worden begin maart weer aangeleverd door Lelit, Bianca is anderhalf jaar na launch nogsteeds regelmatig uitverkocht. Dus als je besluit dat je toch een nieuwe LCC wil kun je die beslissing nog tot eind februari maken. Waarschijnlijk kan ik collega koffiepraters ook nog wel aan wat korting helpen ;)
Is hier al iets van bekend?
Prijs / levertijd / korting?

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Lelit Bianca

Berichtdoor Pti » wo 08 apr 2020, 13:24

Alle fabrieken zijn afgelopen week voor 2 weken gesloten. Het was de bedoeling dat de serie Bianca's 20maart gemaakt zou worden maar door gebrek aan personeel is dat Lelit niet gelukt. Ze staan nu op de planning voor de 1e week na de heropening. Gezondheid is op dit moment prio1 ze zitten helaas midden in de red-zone...

Wij hanteren een pre order prijs van €1950,-


Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten

cron