Re: Te koop: Perfecte La Pavoni Professional (2021) met veel updates!

12
Ik denk dat verkoper is steeds niet verplicht machine voor die prijs te verkopen. Het is zijn eerste advertentie op de forum, blijkbasr geen ervaring en daarom vraag prijs stond er niet bij. Waarop was hij door meerdere leden geattendeerd. Ik denk dat hij heeft steeds recht om reële vraag prijs te vermelden. 350 euro is een eerlijke en gebruikelijke prijs voor een LP Pro zonder accessoires en in een matige staat. Die machine is veel meer waard.
Pressure kit (nieuwe) kost 200 euro еn andere upgrates ook zijn mooi en niet overbodig.
Wij zijn hier liefhebbers en mensen met passie, ik denk dat wij moeten dat soort situaties niet te misbruiken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, TM Sculptor 064S, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

Re: Te koop: Perfecte La Pavoni Professional (2021) met veel updates!

14
namor schreef:Ik denk dat verkoper is steeds niet verplicht machine voor die prijs te verkopen. Het is zijn eerste advertentie op de forum, blijkbasr geen ervaring en daarom vraag prijs stond er niet bij. Waarop was hij door meerdere leden geattendeerd. Ik denk dat hij heeft steeds recht om reële vraag prijs te vermelden. 350 euro is een eerlijke en gebruikelijke prijs voor een LP Pro zonder accessoires en in een matige staat. Die machine is veel meer waard.
Pressure kit (nieuwe) kost 200 euro еn andere upgrates ook zijn mooi en niet overbodig.
Wij zijn hier liefhebbers en mensen met passie, ik denk dat wij moeten dat soort situaties niet te misbruiken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat van die prijs is ook al benoemd en aangegeven. Mede door mij. [emoji6]
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Te koop: Perfecte La Pavoni Professional (2021) met veel updates!

15

bobbee schreef:
namor schreef:
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat van die prijs is ook al benoemd en aangegeven. Mede door mij. [emoji6]
Bobbee, prijs staat steeds niet in advertentie zelf maar ergens tussen lange waterige discussies, veronderstellingen, hopen en aannamen dat misschien iemand langs komt en toevallig 350euro bij zich heeft :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, TM Sculptor 064S, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

Re: Te koop: Perfecte La Pavoni Professional (2021) met veel updates!

16
namor schreef:
bobbee schreef:
namor schreef:
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat van die prijs is ook al benoemd en aangegeven. Mede door mij. [emoji6]
Bobbee, prijs staat steeds niet in advertentie zelf maar ergens tussen lange waterige discussies, veronderstellingen, hopen en aannamen dat misschien iemand langs komt en toevallig 350euro bij zich heeft :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat bedoel ik niet.

Ik bedoel dat ik heb aangegeven dat de prijs een "bizarre aanbieding is".
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Te koop: Perfecte La Pavoni Professional (2021) met veel updates!

18
robinfcb schreef:Ik kan verklappen dat de machine al is gereserveerd en morgen wordt opgehaald, helaas niet door mij ;)
Dank je. Wat een bevrijdende woorden hoewel we nog niet weten wie de gelukkige is.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Te koop: Perfecte La Pavoni Professional (2021) met veel updates!

20
En ik ben er ook heel blij mee. Mijn koffie avontuur is begonnen in 2013 toen ik een BFC junior plus van Bobbee heb overgenomen. Daarna heb ik een Rocket celline en Bezzera Strega gehad. De laatste 2 jaar heb ik me bezig gehouden met de filterkoffie en daarnaast stond een Jura ena 4. De jura staat inmiddels op marktplaats.Ik gebruik de de pavoni nu in combinatie met een comandante handmaler en er komen heerlijke espresso's uit. Oene nog bedankt voor de hartelijke ontvangst en espresso's gisteren.