Re: Heerlijke koffie

21
Pti schreef: vr 30 jun 2023, 22:10 Ik kan hier misschien ook wel iets in betekenen, als ik 2-3 baaltjes pak voor koffie van de maand en het eea kan verdelen onder de thuisbranders hier. Het is zeker geen must, iik heb toevallig net een mooie pink bourbon uit Huila gekocht met eenzelfde doelstelling. Maar als ik wat kan betekenen voor de logistiek of verdeling onder de thuisbranders, kan je altijd ff contact opnemen!
Aan dergelijke inkoopacties doe ik sowieso mee. Altijd tof!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Re: Heerlijke koffie

24
EdwardKoffie schreef: za 01 jul 2023, 16:28 Dus als ik het goed begrijp lijkt de interesse in grotere hoeveelheden koffie groter, dan eens een kleiner pakje koffie?
Er zijn best veel koffie branders op die forum, maar voordat je een volle schip met groene bonen naar NL laat varen wellicht handig afwachten resultaten/reviews van je eerste (gebrande) verkoop acties hier.
Ik zou ook heel serieus overwegen voorstel van Pti, wellicht kan je hem wat proef samples van groene bonen sturen dan krijg je een zeer professionele oordeel over kwaliteit en mogelijkheden in NL.
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, TM Sculptor 064S, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

Re: Heerlijke koffie

25
namor schreef: zo 02 jul 2023, 11:53
EdwardKoffie schreef: za 01 jul 2023, 16:28 Dus als ik het goed begrijp lijkt de interesse in grotere hoeveelheden koffie groter, dan eens een kleiner pakje koffie?
Er zijn best veel koffie branders op die forum, maar voordat je een volle schip met groene bonen naar NL laat varen wellicht handig afwachten resultaten/reviews van je eerste (gebrande) verkoop acties hier.
Ik zou ook heel serieus overwegen voorstel van Pti, wellicht kan je hem wat proef samples van groene bonen sturen dan krijg je een zeer professionele oordeel over kwaliteit en mogelijkheden in NL.
Zo snel zal het allemaal nog niet gaan nee haha, ik wacht het nog rustig af en volgende keer dat ik wat groene bonen heb is dat zeker een leuke optie.