Timemore G1

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Timemore G1

Berichtdoor fransg » zo 07 feb 2021, 18:46

Niet weggaan Alwin. Zovelen hebben hun leven gegeven voor de vrijheid, die draaien hun eigen om in het eregraf op de dodenakker indien je er nou de brui aan geeft, dan is alles voor niets geweest.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 696
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: Timemore G1

Berichtdoor turboyeast » zo 07 feb 2021, 20:45

LS.,
Hmmm, mijn prikje werd kennelijk als een dolksteek ervaren. Enfin, Alwin en ik hebben hierover achter de schermen even contact gehad. Ik weet (nog) niet of het daarvan beter is geworden, maar ik zou het ook jammer vinden als hij het forum zou verlaten.
In ieder geval heeft deze Timemore G1 zijn reclametijd goed gekregen.
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Timemore G1

Berichtdoor bobbee » ma 08 feb 2021, 09:48

LS.,
Hmmm, mijn prikje werd kennelijk als een dolksteek ervaren. Enfin, Alwin en ik hebben hierover achter de schermen even contact gehad. Ik weet (nog) niet of het daarvan beter is geworden, maar ik zou het ook jammer vinden als hij het forum zou verlaten.
In ieder geval heeft deze Timemore G1 zijn reclametijd goed gekregen.
Cheers, TY
Waar het omgaat is of jouw bericht naar cremalover zelf persoonlijk was gericht of zoals ik eerder schreef het contrast tussen lekkere koffie en het boek of iets anders. Dus wat was je bedoeling?
Als je daar even de lucht klaart dan lijkt mij dat er geen probleem is. Of niet? Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Timemore G1

Berichtdoor Dirk Jan » ma 08 feb 2021, 12:03

Ik zag het bericht ook als zeker niet persoonlijk bedoeld maar als het laten zien van het contrast tussen de afbeelding op het boek enerzijds en de koffie anderzijds.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Timemore G1

Berichtdoor cremalover » ma 08 feb 2021, 12:41

Timemore op een ander boek.
IMG_20210207_131927.jpg

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Timemore G1

Berichtdoor bobbee » ma 08 feb 2021, 12:54

Had niet gehoeven maar prima. Fijn dat je blijft hangen.

Succes met de verkoop.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Ednar
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 25 nov 2018, 22:21

Re: Timemore G1

Berichtdoor Ednar » ma 08 feb 2021, 19:39

Had de molen op het boek van maarten van rossem gezet, toch wel de senseo onder de historici :D
Als het toch in koffietermen moet blijven..
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Timemore G1

Berichtdoor fransg » ma 08 feb 2021, 19:56

Ik vind Rossem beter dan de Senseo hoor. Ik heb geen tv dus heb niet gezien wat hij daar doet maar tv is altijd rotzooi dus dat kan men hem niet aanrekenen. Ik ken hem van audio-opnamen / lezingen over de wereldgeschiedenis en de tweede wereldoorlog. Hij kan heel vermakelijk over Hitler vertellen, bijvoorbeeld over een helaas mislukte bomaanslag op die man. En over de Eerste Wereldoorlog eveneens, zoals op hilarische wijze Gavrilo Princip, treurend over het mislukken van een bomaanslag, ineens toch de luxe wagen met Frans Ferdinand voor zijn neus ziet opdoemen en dan maar wat schoten waagt. En zelfs over een bult in de snelweg tussen Utrecht in Amsterdam weet hij wat aardigs te melden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Timemore G1

Berichtdoor Marcje » ma 08 feb 2021, 20:37

Had de molen op het boek van maarten van rossem gezet, toch wel de senseo onder de historici :D
Als het toch in koffietermen moet blijven..

Een hele zure senseo ook nog eens!
dus...

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Timemore G1

Berichtdoor cremalover » di 09 feb 2021, 09:13

Niet weggaan Alwin. Zovelen hebben hun leven gegeven voor de vrijheid, die draaien hun eigen om in het eregraf op de dodenakker indien je er nou de brui aan geeft, dan is alles voor niets geweest.


:D


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

cron