Sage Barista Express

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
jorgen83
Berichten: 101
Lid geworden op: di 14 apr 2009, 19:06

Sage Barista Express

Berichtdoor jorgen83 » di 02 mar 2021, 13:04

Aangezien ik een nieuwe machine heb nu te koop: Sage Barista Express. Bijna tot op de dag precies 1 jaar oud.

Afbeelding

Goed onderhouden en onlangs nog helemaal gedescalede en schoongemaakte Sage Barista Express, espressoapparaat met ingebouwde maler (ook bekend onder Breville en Solis).

Apparaat is regelmatig ontkalkt, backflushed, en ik maak het altijd schoon na gebruik. Een jaar lang hebben we hier met veel plezier de koffie van gedronken.

Erg fijn apparaat, wel wat gebruikssporen (kleine krasjes vooral op de drip tray. Ik heb er nog een funnel voor geprint in zwart PLA zodat er bij het bonenmalen geen rotzooi naast de portafilter valt, en die werkt erg goed. Verder inclusief alle bijgeleverde accesoires, kwastje, baskets, melk pitcher (met temperatuursticker, erg handig), oh ja en zo'n ronddraai distributortool.

Vraagprijs is 400, maar ik ben bereid nog iets te zakken aangezien hij een klein beetje in de weg staat nu. Alleen ophalen omgeving Rotterdam.

jorgen83
Berichten: 101
Lid geworden op: di 14 apr 2009, 19:06

Re: Sage Barista Express

Berichtdoor jorgen83 » wo 10 mar 2021, 11:20

Verkocht, mag op slot


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron