ouwe meuk (?!)

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: ouwe meuk (?!)

Berichtdoor bobbee » wo 07 apr 2021, 18:54

Als ik mijn Niche nu te koop zet dan waarschijnlijk voor zo'n 700 euro. Want stel ik verkoop hem voor 400, dan staat hij een dag later voor 700 op mp!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: ouwe meuk (?!)

Berichtdoor Keyser » wo 07 apr 2021, 19:22

Als ik mijn Niche nu te koop zet dan waarschijnlijk voor zo'n 700 euro. Want stel ik verkoop hem voor 400, dan staat hij een dag later voor 700 op mp! Afbeelding
Haha dat vind ik heel wat anders. Hup, jij verdient het! Afbeelding

bartpl1
Berichten: 21
Lid geworden op: di 11 apr 2017, 06:02

Re: ouwe meuk (?!)

Berichtdoor bartpl1 » wo 07 apr 2021, 20:07

Als ik mijn Niche nu te koop zet dan waarschijnlijk voor zo'n 700 euro. Want stel ik verkoop hem voor 400, dan staat hij een dag later voor 700 op mp! Afbeelding
Of je maakt er een forumlid blij mee voor dat mooie bedrag. Zo zorgzaam als jij voor je spulletjes bent, daar kan een liefhebber alleen maar blij mee zijn.
Ik zou het zeker interessant vinden...
| Bezzera BZ10 | Kinu M47 |
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: ouwe meuk (?!)

Berichtdoor bobbee » wo 07 apr 2021, 20:36

Mijn Niche blijft nog staan dus geen verkoop. Ik zeg nooit, nooit maar heb nog geen waardig vervanger. De giota misschien, maar dan mis ik weer het gemak om niet te hoeven pompen en de Niche is heerlijk stil. Ik brand mijn espresso /cappuccino koffie nu al een tijdje weer tot ongeveer 2e krak, wat donkerder dus en icm de conische schijven werkt zo'n branding heel goed. De lichter gebrande koffie worden mij te scherp met de conische grote schijven. Dat was ook al met de Compak K10 destijds.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten