[Onder voorbehoudt verkocht] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Nelus
Berichten: 673
Lid geworden op: za 09 dec 2017, 22:10
Locatie: NH

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor Nelus » ma 03 mei 2021, 00:45

dat is wel erg bondig voor de beloofde 'bevindingen'

ik stel me voor dat een ontdekkingsreiziger na een maandenlange tocht door de tropen terugkeert en een lezing komt geven van zijn bevindingen: "warm land".

;-)

Mand ! :mrgreen:
Faema Lambro - Mazzer Major E

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor Keyser » ma 03 mei 2021, 08:08

Ach, laten we niet persoonlijk worden... Verkoop van deze set hier in dit topic is prima, eventueel uitleg en tips in dat andere eigen topic mag, maar ik wil er geen ruzie of spanning over hebben op het forum.
Niemand is het verplicht en alsjeblieft geen dwang. Ik heb hier zelf ook aandeel in zie ik. Excuus.
Nu ik het teruglees komt het inderdaad zo over. Ik had nog zo geprobeerd dat eruit te halen. Tevergeefs helaas, mijn excuses het is niet op die manier bedoeld.

Maar wat jammer Maarten! Ik ook hoop dat je snel nieuw werk vind. De verkoop moet wel goedkomen met deze setAfbeelding





maartenc1985
Berichten: 57
Lid geworden op: za 21 nov 2020, 07:48

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor maartenc1985 » ma 03 mei 2021, 14:48

Excuus is nergens voor nodig. Ik hoop inderdaad de gehele set in 1 keer te verkopen. Volgens mij is de prijs van 2500 totaal ook een scherpe prijs.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emass en 10 gasten

cron