Zoals ik bij mijn voorstellen schreef, staat deze prachtige tank t laatste half jaar stof te verzamelen in de koffiehoek. Ik heb m enkele jaren geleden overgenomen van Bobbee, die hem als ik me goed herinner van een koffiezaakje had gekocht.
De molen is nog origineel, maar de automatische maalfunctie (een schakelaar in de vorm van een klepje) is door hem vakkundig verwijderd om koffie makkelijk uit de chute te borstelen. Ik zou niet weten waarom je t terug zou plaatsen, maar ik heb m bewaard. Verder zit er een grote hopper op waar een kilo of 2 goed in past.
Ik heb veel plezier gehad aan de molen, maar had behoefte aan een vlottere routine. Daarom heb ik een 2e hands MK30 vario gekocht met een timer om te malen. Hoewel sneller, haalt deze t niet bij de maalkwaliteit van de K10.
De compak is in goede, maar gebruikte staat. De kleur is wat lastig op foto te krijgen, maar is wat groenig.
Ik hoop dat er hier een liefhebber is die hem opnieuw over wil nemen en eveneens gaat genieten van deze molen.
Vraagprijs: € 500,-
VERKOCHT: Compak K10 Conische maler
Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
-
Re: TKA Compak K10 Conische maler
Berichtdoor cremalover » ma 10 jan 2022, 18:41
Een keer schoonmaken zou misschien helpen.
Re: TKA Compak K10 Conische maler
Berichtdoor CriMsoN81 » zo 03 apr 2022, 13:35
Voor ik m te koop aanbood heb ik m uiteraard helemaal schoongemaakt.
Maar er mag een slotje op, hij is verkocht aan een hele enthousiaste beginnende thuisbarista, voor een hele vriendelijke prijs mag ik wel zeggen. Maar ja, belangrijkste is dat er weer een nieuwe, jonge liefhebber veel plezier aan kan gaan hebben. Wellicht zien we m hier nog eens verschijnen tzt.

Maar er mag een slotje op, hij is verkocht aan een hele enthousiaste beginnende thuisbarista, voor een hele vriendelijke prijs mag ik wel zeggen. Maar ja, belangrijkste is dat er weer een nieuwe, jonge liefhebber veel plezier aan kan gaan hebben. Wellicht zien we m hier nog eens verschijnen tzt.
Re: VERKOCHT: Compak K10 Conische maler
Berichtdoor bobbee » di 05 apr 2022, 20:41

If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.
Terug naar “Te koop aangeboden”
Ga naar
- Alles voor beginners
- Hardware (Machines, malers & accessoires)
- Semi-automaten
- Hefboom- / lever apparaten
- Volautomaten
- Koffiemolens & malers
- Filter, French press, Mokkapot etc.
- Branders
- Machines voor servings, pads en cups
- Accessoires
- Restaureren/Reviseren Espressomachines
- Software (Koffie, bonen, pads & servings)
- Koffie(bonen)
- Servings, Pads en Cups
- Melk
- Techniek & know-how
- Varia
- Koffie technieken
- Koffie branden
- Theepraat
- Thee, thee en nog eens thee
- Vraag & aanbod
- Te koop aangeboden
- Te koop gevraagd