[TKA] Opberg / bewaarpotjes

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

[TKA] Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » ma 07 feb 2022, 14:00

"Wegens omstandigheden" hebben wij een (continue) ruime voorraad van deze mooie potjes.

Er passen natuurlijk kruiden in, evenals schroefjes, punaises, smarties, pijnboompitten, wiet, kleingeld etc. etc. Maar óók koffieboontjes natuurlijk (en eventueel zelfs voorgemalen porties... #beetjevloekenindekoffiekerk), ongeveer 20 gram, afhankelijk van de dichtheid van je bonen uiteraard.

Ze zijn van glas en eenmalig gebruikt (er zaten afgesloten medicijnen in capsule in).
Direct daarna gewassen en ontdaan van stickers e.d. Ze sluiten erg solide en vocht/luchtdicht, het stevige dekseltje is beschrijfbaar. Gewicht ong. 50 gram en de afmetingen zijn ±6 cm hoog en kleine 4 cm breed/diep.

Momenteel bijna 100 stuks beschikbaar! 4 voor een euro, lijkt me een leuk prijsje. Bij grotere afname maak ik een scherper dealtje ;)
Bijlagen
20220130_192321.jpg
20220130_192205.jpg
20220130_191943.jpg
20220130_191902.jpg
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15214
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor fransg » ma 07 feb 2022, 14:12

Mooi! Ik wil er wel 20, die komen vast van pas!

Ik stuur je een PM voor afrekenen incl verzendkosten etc
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

RoosW
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor RoosW » ma 07 feb 2022, 15:07

Doe mij er ook 20 aub, graag ook betaling methode etc in PB ;)

De B. Cormorant
Berichten: 544
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor De B. Cormorant » wo 09 feb 2022, 20:48

Mooi aanbod zeg, heb er ook wel zin in maar de afstand maakt het wat zotjes (ik woon in Gent)
Maar hopelijk gaan de "omstandigheden" snel weg door middel van een goede afloop. Succes

ErikW
Berichten: 957
Lid geworden op: za 15 apr 2017, 20:48

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor ErikW » wo 09 feb 2022, 20:52

Je hebt PB

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » vr 11 feb 2022, 10:58

Mooi! Ik wil er wel 20, die komen vast van pas!

Ik stuur je een PM voor afrekenen incl verzendkosten etc

Nog geen PM gezien Frans, misschien ergens onderweg gestrand?
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » vr 11 feb 2022, 10:58

Je hebt PB

Jij nu ook :)
Laatst gewijzigd door pichichi op vr 11 feb 2022, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » vr 11 feb 2022, 10:59

Doe mij er ook 20 aub, graag ook betaling methode etc in PB ;)

Deal zo goed als beklonken!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » vr 11 feb 2022, 11:02

Mooi aanbod zeg, heb er ook wel zin in maar de afstand maakt het wat zotjes (ik woon in Gent)
Maar hopelijk gaan de "omstandigheden" snel weg door middel van een goede afloop. Succes

Als je een keer in de buurt van Weert gaat geraken, geef dan een seintje. Ik kan ze ook vanuit daar overhandigen.

En helaas nee, die omstandigheden zullen nimmer voorbij gaan. Maar "elk nadeel hep ze voordeel", dus er zullen altijd potjes op voorraad zijn. (Wordt dit de eerste vééljarige verkoopactie op KP?!)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

De B. Cormorant
Berichten: 544
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor De B. Cormorant » vr 11 feb 2022, 11:05

Mooi aanbod zeg, heb er ook wel zin in maar de afstand maakt het wat zotjes (ik woon in Gent)
Maar hopelijk gaan de "omstandigheden" snel weg door middel van een goede afloop. Succes

Als je een keer in de buurt van Weert gaat geraken, geef dan een seintje. Ik kan ze ook vanuit daar overhandigen.

En helaas nee, die omstandigheden zullen nimmer voorbij gaan. Maar "elk nadeel hep ze voordeel", dus er zullen altijd potjes op voorraad zijn. (Wordt dit de eerste vééljarige verkoopactie op KP?!)
Dat is mss nog eens een idee voor op de terugweg van Zweden, alvast bedankt.
Goed dat je er nog een positieve spin kan aan geven.


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten