[TKA] La Spaziale S1 Vivaldi

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
tvanarnhem
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 24 jul 2019, 23:11

[TKA] La Spaziale S1 Vivaldi

Berichtdoor tvanarnhem » vr 16 dec 2022, 22:25

Hierbij bied ik mijn La Spaziale Vivaldi S1 espressomachine te koop aan. Het is een voor velen bekende machine met dubbele boiler. Enkele specificaties:

- 0,45L koffieboiler en 2,5L stoomboiler (melk opschuimen gaat echt als een trein)
- Beide boilers worden met een PID aangestuurd
- Volumetrisch programmeerbaar (met een druk op de knop komt er automatisch de gewenste hoeveelheid koffie uit)
- Rotatiepomp

De machine zelf is uit 2008, ik heb hem recent zelf gereviseerd (o.a. na advies hier op het forum, waarvoor nogmaals dank!). Daarbij zijn zowel de leidingen als de boilers en de kranten voor stoom + kokend water ontkalkt en gesmeerd. Hij is dus weer helemaal toekomst-proof. De machine wordt geleverd met de bijbehorende twee pistons met filterbakjes, waaronder 1 IMS-filterbakje. Ook zitten er een paar reserve rubberen groepsringen en een reserve-douchescherm bij.

Let op: de machine heeft geen ingebouwd waterreservoir en kan alleen op een vaste waterleiding worden aangesloten. Indien gewenst kan ik tegen meerprijs een Flojet draagbare pomp + XL waterfles erbij verkopen, in dat geval kun je hem ook zonder vaste wateraansluiting gebruiken.

Uitgebreidere specificaties zijn online te vinden, uiteraard is het mogelijk om de machine werken te zien en te testen, dit kan in Rotterdam-Zuid.

Als je tot hier bent gekomen met lezen ben je vast benieuwd naar de vraagprijs: ik zat aan een bedrag rond de EUR 800 te denken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door tvanarnhem op vr 16 dec 2022, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron