Inductie Bialetti Venus ( 6 kops, ongebruikt, nieuw in doos )

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Grimoire
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 07:47

Inductie Bialetti Venus ( 6 kops, ongebruikt, nieuw in doos )

Berichtdoor Grimoire » zo 01 jan 2023, 11:10

Onlangs 2 inductie bialetti potjes besteld om zonder espresso apparaat in de keuken toch in de buurt te kunnen komen van een acceptabele cappucino, of om soms in het weekend door variatie in kofie even het vakantiegevoel te hebben omdat we een dergelijk potje ook gebruiken bij het kamperen :) 4 kops potje houd ik en werkt uitstekend op inductie!

Deze Bialetti Venus inductie 6 kops was op het oog een te klein verschil in formaat met de 4 kops die ik ook had besteld en mag daarom van eigenaar wisselen.

Nieuw en ongebruikt , in originele doos + handleiding
25 euro excl verzendkosten. kan met postNL verzonden worden in zn eigen originele doosje.
(ophalen mag ook omgeving Nijmegen)


PS Timemore c2 Max grinder van aliexpress geplukt, en die is geweldig in combinatie met dit soort potjes. ook voor filterkoffie denk ik. In bouwkwaliteit, gebruiksgemak, ergonomie en snelheid een enorme upgrade ten opzichte van het porlex molentje wat ik eerder had. voor rond de 60 euro een toppertje.
Moccamaster, Wilfa Svart. Quickmill 0930, faema maler.

Grimoire
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 07:47

Re: Inductie Bialetti Venus ( 6 kops, ongebruikt, nieuw in doos )

Berichtdoor Grimoire » za 01 apr 2023, 08:42

Ook op gas of andere warmtebronnen te gebruiken te gebruiken uiteraard ;)

Mooi solide glanzend rvs!
Moccamaster, Wilfa Svart. Quickmill 0930, faema maler.

Grimoire
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 07:47

Re: Inductie Bialetti Venus ( 6 kops, ongebruikt, nieuw in doos )

Berichtdoor Grimoire » do 15 jun 2023, 08:41

ook mooi voor op de camping!
doet het uiteraard ook op gas :)
Moccamaster, Wilfa Svart. Quickmill 0930, faema maler.

RoosW
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Inductie Bialetti Venus ( 6 kops, ongebruikt, nieuw in doos )

Berichtdoor RoosW » do 15 jun 2023, 09:46

Onlangs 2 inductie bialetti potjes besteld om zonder espresso apparaat in de keuken toch in de buurt te kunnen komen van een acceptabele cappucino, of om soms in het weekend door variatie in kofie even het vakantiegevoel te hebben omdat we een dergelijk potje ook gebruiken bij het kamperen :) 4 kops potje houd ik en werkt uitstekend op inductie!

Deze Bialetti Venus inductie 6 kops was op het oog een te klein verschil in formaat met de 4 kops die ik ook had besteld en mag daarom van eigenaar wisselen.

Nieuw en ongebruikt , in originele doos + handleiding
25 euro excl verzendkosten. kan met postNL verzonden worden in zn eigen originele doosje.
(ophalen mag ook omgeving Nijmegen)


PS Timemore c2 Max grinder van aliexpress geplukt, en die is geweldig in combinatie met dit soort potjes. ook voor filterkoffie denk ik. In bouwkwaliteit, gebruiksgemak, ergonomie en snelheid een enorme upgrade ten opzichte van het porlex molentje wat ik eerder had. voor rond de 60 euro een toppertje.
Je hebt een PM :)


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron