Tiamo weegschaal

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 535
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Tiamo weegschaal

Berichtdoor Frup » do 02 mar 2023, 11:10

Mijn oude weegschaaltje staat hier maar eenzaam in de kast. Wie kan ik hier blij mee maken?
Het werkt goed, en er zitten nog batterijen in.
Het mag gratis worden opgehaald, of tegen verzendkosten.

Afbeelding

Afbeelding
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Tiamo weegschaal

Berichtdoor Dirk Jan » do 02 mar 2023, 11:34

Daar heb ik wel belangstelling voor. Ik stuur je een pb-tje.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 535
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: Tiamo weegschaal

Berichtdoor Frup » do 02 mar 2023, 13:02

‘Verkocht’.
De weegschaal gaat binnenkort naar Dirk Jan.
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero

Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Tiamo weegschaal

Berichtdoor Dirk Jan » zo 12 mar 2023, 12:03

Ja, ik ben erg blij met de Tiamo weegschaal die ik van Frup heb gekregen. Oké, hij is iets groter dan ik voorzien had en op de La Pavoni is het even worstelen met de ruimte, maar het gaat prima.
Wat ik fijn vind aan de Tiamo is dat hij onder andere tiptoetsen heeft. Op mijn oude weegschaaltje van Joe Frex zitten mechanische drukknoppen. De eerste keer dat ik die gebruikte en hij niet aanging na een drukje op de toets dacht ik dat hij kapot was. Nee, flink drukken. En laten nou de pootjes achter het drukpunt liggen wat vaak resulteerde in een in de lucht springend weegschaaltje (en getier bij mij). Ik vind dat een echte ontwerpersfout en die zit diep! ;-) Maar het was een uitstekende weegschaal om het koffie zetten met een weegschaaltje mee te starten.
Dus, nogmaals, erg tevreden met de Tiamo weegschaal.
En hij kan naast dat hij weegt ook de tijd opnemen. Heb ik de smartphone niet meer nodig die altijd ergens anders lag als ik hem hier nodig had.
Kortom, het leven is weer iets aangenamer geworden. Frup, bedankt!
Bijlagen
TiamowegschaalH.jpg
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emass en 13 gasten

cron