Te koop aangeboden: La Marzocco GS3 paddle

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Rik Ringrose
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 12 apr 2009, 19:35

Te koop aangeboden: La Marzocco GS3 paddle

Berichtdoor Rik Ringrose » di 11 apr 2023, 23:05

Hallo allemaal,

Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik op dit forum was. In de loop der jaren heb ik, mede met dank aan jullie hulp, verschillende mooie machines gehad, waaronder een Rancilio Silvia en een Expobar Brewtus.
De afgelopen 10 jaar heb ik volle bak genoten van de machine die ik nu ga verkopen; de La Marzocco GS3 met paddle. Ik vermoed dat deze geen toelichting nodig heeft. Het is dus niet de automatische, maar de paddle versie, waardoor je kunt spelen met pre-infusie.
De machine is bijna 10 jaar geleden aangeschaft bij Espresso Service West (ESW) in Den Haag, waar de machine elke 1 a 2 jaar in onderhoud is geweest (onderhoudshistorie is beschikbaar en op te vragen). Er is dus niet bespaard op onderhoud, dat voor het laatst heeft plaatsgevonden op 27 maart 2023, waardoor de machine nog steeds geweldig zijn werk doet en prachtige espresso en melk creeert. Uiteraard is de machine regelmatig door mij zelf gereinigd en gebackflusht.

De machine staat momenteel op een vast wateraansluiting, maar kan uiteraard ook stand alone worden gebruikt. Dan echter zonder pre-infusie te kunnen gebruiken.
De machine komt met een drietal portafilters; een met enkele uitloop, een met dubbele uitloop en een naked.

Mocht je interesse hebben, dan ben je uiteraard van harte welkom om de machine te bewonderen, uitproberen en aan wat tests te onderwerpen.
Oh ja, niet onbelangrijk. De reden dat ik de machine verkoop is dat ik het gewoon leuk vind om weer eens een andere machine aan te schaffen. De staat van de machine is dus nog top, wat niet de reden van verkoop is. Aanvullende foto’s zijn beschikbaar (en kan ik indien gewenst nog maken), maar in dit bericht kon ik max 5 foto’s plaatsen.

De vraagprijs is €4.750. Bij interesse, stuur me een berichtje.

Groet!
Rik
Bijlagen
IMG_6832.jpeg
IMG_6831.jpeg
IMG_6824.jpeg
IMG_6823.jpeg
IMG_6821.jpeg
La Marzocco GS/3 - Anfim Super Caimano on demand

Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten