Lelit Bianca te koop

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Ben70
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 11:50

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor Ben70 » za 09 mar 2024, 13:51

Beetje jammer op marktplaats staat die voor 1400 euro. https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... ssomachine
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15107
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor fransg » za 09 mar 2024, 14:06

Beetje jammer op marktplaats staat die voor 1400 euro. https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... ssomachine
En bieden vanaf 1200.

Dat is wel een beetje eigenaardig inderdaad.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor bobbee » za 09 mar 2024, 14:12

Bij ons op het forum kan men bieden vanaf 0 euro!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

snoepsnip
Berichten: 33
Lid geworden op: di 12 mar 2013, 23:32

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor snoepsnip » za 09 mar 2024, 23:33

Poeh, moet me wel verantwoorden hier zeg. Beste mensen. het blijkt dat het niet "veel" stroom scheelt dus die optie zou ik lekker laten en hem gewoon de hele dag op 100 % zetten. Op MP biedt men doorgaans beter als je de vraagprijs niet te hoog zet. Maar ook hier sta ik open voor een goed bod. !500 is immers de vraagprijs. Lijkt me niet te hoog maar ik vermoed dat er vast iemand is die daar anders over denkt.

Dank voor alle hulp. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in deze veelzijdige en mooie machine. Kijk even wat filmpjes op internet en hoor van de profs wat er goed en niet goed is aan deze machine. Ben je dan nog geïnteresseerd. Doe een leuk bod.

Het leven kan soms zo simpel zijn. Laten we dat vooral zo houden.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor bobbee » za 09 mar 2024, 23:51


Poeh, moet me wel verantwoorden hier zeg. Beste mensen. het blijkt dat het niet "veel" stroom scheelt dus die optie zou ik lekker laten en hem gewoon de hele dag op 100 % zetten. Op MP biedt men doorgaans beter als je de vraagprijs niet te hoog zet. Maar ook hier sta ik open voor een goed bod. !500 is immers de vraagprijs. Lijkt me niet te hoog maar ik vermoed dat er vast iemand is die daar anders over denkt.

Dank voor alle hulp. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in deze veelzijdige en mooie machine. Kijk even wat filmpjes op internet en hoor van de profs wat er goed en niet goed is aan deze machine. Ben je dan nog geïnteresseerd. Doe een leuk bod.

Het leven kan soms zo simpel zijn. Laten we dat vooral zo houden.
Nee, verantwoorden hoeft niet hoor als je dat niet wilt. Het is goed zo, dit is alleen wel een forum waarop het om de discussie gaat of liever gezegd de interactie tussen de leden van het forum en ja dan krijg je dit soort opmerkingen en vragen. Daarin verschilt het met marktplaats. Verder gaat het natuurijk gewoon om de verkoop van deze mooie machine. Zou leuk zijn als hij via het forum verkocht wordt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

snoepsnip
Berichten: 33
Lid geworden op: di 12 mar 2013, 23:32

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor snoepsnip » zo 10 mar 2024, 16:57

Beste koffieliefhebbers. Hij is verkocht.

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1506
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor Dirk Jan » zo 10 mar 2024, 22:01

Via het forum of Marktplaats?
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6426
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Lelit Bianca te koop

Berichtdoor cremalover » ma 11 mar 2024, 11:37

Hij is verkocht en daarmee is het geld binnen.


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron