Slotje

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: [TKA] Bezzera Strega Portafilter 1 kops uitloop, EP 14 gr Ridgeless filterbakje, diRossi portafiltergreep/tamperstat

Berichtdoor bobbee » vr 26 okt 2018, 08:20

Zou die piston ook passen op een BZ07? Waar is het af te halen?
Helaas maar die filterdrager of portafilter past niet.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: [TKA] Bezzera Strega Portafilter 1 kops uitloop, EP 14 gr Ridgeless filterbakje, diRossi portafiltergreep/tamperstat

Berichtdoor bobbee » vr 26 okt 2018, 08:25

Verkoop je het EP14 bakje ook los?

Liever alles in één keer. Maar je staat genoteerd als ik los ga verkopen.
Wat heb je nu eigenlik voor apparatuur staan? Ik heb geen update gezien na de verkoop van al je spullen. Ben wel benieuwd.
(Ik heb je trouwens een pbtje gestuurd)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: [TKA] Bezzera Strega Portafilter 1 kops uitloop, EP 14 gr Ridgeless filterbakje, diRossi portafiltergreep/tamperstat

Berichtdoor fransg » vr 26 okt 2018, 09:22

Zou die piston ook passen
Er is geen sprake van een piston, dat is wat anders. Al wordt, toegegeven, de foutieve term 'piston' wel vaker gebruikt als men het over een filterdrager heeft, dus het is niet persoonlijk bedoeld.

PS ik zie nu dat Bobbee deze kwestie ook heeft aangesneden, enkele uren voordat ik toe kwam snellen. Maar het is denk ik wel goed dat dit misverstand in een vroeg stadium wordt bestreden, van meerdere kanten zodat het niet opnieuw de kop opsteekt en zou kunnen verspreiden want dan is het eind zoek.

https://en.wikipedia.org/wiki/Piston
Piston.gif
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Victorrrr
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 15 jun 2018, 10:29

Re: [TKA] Bezzera Strega Portafilter 1 kops uitloop, EP 14 gr Ridgeless filterbakje, diRossi portafiltergreep/tamperstat

Berichtdoor Victorrrr » vr 26 okt 2018, 17:25

Zou die piston ook passen op een BZ07? Waar is het af te halen?
Helaas maar die filterdrager of portafilter past niet.

Dat gaat zoals bobbee al aangeeft niet passen.

minics
Berichten: 5
Lid geworden op: di 02 jul 2013, 15:14
Locatie: Ursem

Re: [TKA] Bezzera Strega Portafilter 1 kops uitloop, EP 14 gr Ridgeless filterbakje, diRossi portafiltergreep/tamperstat

Berichtdoor minics » wo 07 nov 2018, 12:36

Als deze set nog te koop is wil ik het wel overnemen. Heb email gestuurd, hoor het graag.
Bezzera Strega / La Marzocco Linea Mini - Ceado e37 - Reg Barber C-ripple


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron