Groene bonen scoren voor de BTW verhoging

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Pti
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Groene bonen scoren voor de BTW verhoging

Berichtdoor Pti » vr 07 dec 2018, 20:25

Hallo fijne thuis- en hobbybranders van het forum.

Nog snel even wat groene bonen scoren zonder BTW verhoging van 50%? Dat kan nu, want in de aanloop naar het nieuwe jaar hebben we nog wat mooie boontjes op voorraad.

Alles is (natuurlijk) van de huidige oogst, en de hoge kwaliteit die je van ons gewend bent
Enkele soorten zijn echt bijna op, minder dan een halve zak beschikbaar, dus op=op maar ik ga natuurlijk proberen iedereen blij te maken. Het vriendelijke verzoek is dan ook om niet van één soort heel veel kilos te bestellen, maar dan liever wat te spreiden.

En als jij graag batches van 400 gram draait, of porties van exact 2,765 kg wil hebben, dan fixen wij dat voor je! Er is geen minimale afname, bij overweldigend animo dus wel een maximum, maar zo kan iedereen meegenieten!
Bestellen mag via PB, stuur even je echte naam, email- en verzendadres mee ;)

Alle prijzen zijn inclusief 6% BTW, afhalen kan in Amstelveen, verpakken en verzenden is €6,95.
Bij elke bestelling zit een kerstkadootje, mede mogelijk gemaakt door onze Qgrader Pichichi, geef hiervoor even jouw brand-batchgrootte door bij je bestelling!

Peru €7,-
+Washed, Chanchamayo, caturra, castillo & catimor variëteit (SHG), Tropica Mountains.
+Clean cup, melkchocolade body. Steenvrucht, meloen en licht kruidig.

Brazilië €8,10
+Pulped natural (honey process), Minas Gerais, yellow bourbon variëteit (16up), Carmo des Minas.
+Volle smaak, zachte body. Rijk aan zoete smaken van gedroogd fruit en licht aards in de afdronk.

Colombia €9,5
+Washed, Caldas, Castillo naranjal variëteit (Excelso), La Guamara estate. Gecertificeerd Biologisch.
+Dikke stroperige body. Vol met rijke noten van spicy cacao en sinaasappels.

Guatemala €9,75
+Washed, Palencia, pache variëteit (SHG), Finca Benicion. Onderdeel van het Las Delicias project dat we met de eerste inkoopactie steunde.
+Clean cup, diepe body met veel zoetheid. Caramel en rijpe rode vruchten.

Ethiopië €11,05
+Washed, Yirgacheffe Galana Abaya, heirloom variëteiten (Q1 Grade), Semalo pride.
+Bloemig aroma, lichte body. Zoete mandarijn, perzik, zoete nasmaak.

Geniet ervan en ohja, en check onze instagram pagina op https://www.instagram.com/branderij_hoofdkwartier/ :geek:

Afbeelding

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13271
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Groene bonen scoren voor de BTW verhoging

Berichtdoor bobbee » vr 07 dec 2018, 21:14

Vette aanbieding! Ik stuur je pb voor de Colombia.

Mooi logo!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Frans André
Berichten: 54
Lid geworden op: do 25 okt 2018, 23:23

Re: Groene bonen scoren voor de BTW verhoging

Berichtdoor Frans André » zo 09 dec 2018, 12:14

Dat ziet er weer goed uit!
Logo is super.

Ik heb nog wat voorraad thuis, maar stuur je zo toch een pb
Espresso: Vibiemme domobar, Mahlkönig K30 vario
Filter: Gabi Master, Solis Scala 166
Roaster: Gene Cafe

Pti
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Groene bonen scoren voor de BTW verhoging

Berichtdoor Pti » ma 10 dec 2018, 17:52

Hij gaat lekker mensen, de Ethiopië is reeds zo goed als op.

De Guatemala is ook echt een aanrader en er zijn nog steeds voldoende freeberrys als extratje ;)

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Groene bonen scoren voor de BTW verhoging

Berichtdoor pichichi » ma 10 dec 2018, 21:22

De Guatemala is ook echt een aanrader en er zijn nog steeds voldoende freeberrys als extratje ;)
Bij elke bestelling zit een kerstkadootje, mede mogelijk gemaakt door onze Qgrader Pichichi, geef hiervoor even jouw brand-batchgrootte door bij je bestelling!
freeberrys :lol:

kleine kerstballekes!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Groene bonen scoren voor de BTW verhoging

Berichtdoor pichichi » ma 10 dec 2018, 21:24


Afbeelding
Ja mooi logo inderdaad! Goed gedaan.
(Doet me ergens een beetje aan Fido Dido denken, ik zie er een vrolijk lachend hoofd in 8-) )
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron