"Ekte " Cappuccino kopjes met schotel

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5638
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: "Ekte " Cappuccino kopjes met schotel

Berichtdoor gilleko B. » za 22 jan 2022, 12:06

Ik ga echt geen DE onder mijn Londonium zetten. Dat rijmt gewoon niet.
Douwe Egberts is een oud holllands merk.Mosa is goede kwaliteit.Ik zie het probleem niet.Londinium bestaat net 10 jaar.
Tsja, het is slechts mijn beleving. Ik krijg niet het gevoel dat DE aansluit bij mijn beleving van goede koffie. Bij Londinium krijg ik dat wel. Vandaar.
Verder prima kopjes hoor! Heb ze ook weleens gehad.
Ik begrijp Bobbee. De combinatie Douwe en Bob roept bij mij ook een sterke mate van onwelgevalligheid op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15101
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re:

Berichtdoor fransg » za 22 jan 2022, 12:09

De combinatie Douwe en Bob roept bij mij ook een sterke mate van onwelgevalligheid op.
Ja, is die eigenlijk al aangeklaagd ergens voor?

Straks is het in de popmuziek net als op de lagere scholen en naschoolse opvang, uitsluitend vrouwelijke werknemers om rechtszaken te voorkomen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5638
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Re:

Berichtdoor gilleko B. » za 22 jan 2022, 12:18

De combinatie Douwe en Bob roept bij mij ook een sterke mate van onwelgevalligheid op.
Ja, is die eigenlijk al aangeklaagd ergens voor?

Straks is het in de popmuziek net als op de lagere scholen en naschoolse opvang, uitsluitend vrouwelijke werknemers om rechtszaken te voorkomen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13271
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: "Ekte " Cappuccino kopjes met schotel

Berichtdoor bobbee » za 22 jan 2022, 12:27

Je bedoelt niet gender neutrale mensen? Plassen doe ik staand omdat het kan. Weet niet of dat nog wel mag...

Een cappuccino kopje is het cappuccino kopje. Maar als die een mooi, zacht en vertederend gevoel opwekt, is die dan nog steeds het.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Re:

Berichtdoor Warheart » za 22 jan 2022, 14:45

Je bedoelt niet gender neutrale mensen? Plassen doe ik staand omdat het kan. Weet niet of dat nog wel mag...

Een cappuccino kopje is het cappuccino kopje. Maar als die een mooi, zacht en vertederend gevoel opwekt, is die dan nog steeds het.
Gender neutraal.... Please dont go there :evil:

Om even terug te springen naar het topic: Schitterende kopjes! Ga hier heel veel plezier van beleven!
Bijlagen
20220122_143408.jpg
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13271
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: "Ekte " Cappuccino kopjes met schotel

Berichtdoor bobbee » zo 23 jan 2022, 08:24

Superleuk! Fijn dat je er blij mee bent.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron