Goedemiddag allemaal,
Ik ben op zoek naar de Weber workshop HG-1.
Mag graag een ouder model zijn maar bij voorkeur met de 83mm mazzer burrs.
Zou hem eventueel willen ruilen tegen mijn Niche Zero.
Re: Weber workshop HG-1
2Ik heb er sinds een maandje 1. Ben er voorlopig nog content mee
.

Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
3manduca schreef: ma 19 jun 2023, 20:13 Ik heb er sinds een maandje 1. Ben er voorlopig nog content mee.
Geloof ik meteen

Veel plezier ermee! En mocht jij er onverwacht toch niet helemaal blij mee zijn, weet je me te vinden

Rocket appartamento - df64 gen 2 - Comandante c40 - orea v3 - aeropress - v60
4Ik heb een HG-1, die op dit moment stof staat te vergaren op zolder. Niet letterlijk, want hij zit natuurlijk netjes in de doos
Even serieus: wegens plaatsgebrek (kinderen...) en een veranderde smaakvoorkeur (lichte, fruitige bonen), is de HG-1 al een tijdje uit gebruik. Ik weet niet zeker of ik klaar ben om er afscheid van te nemen, het is ook gewoon zo'n mooi ding! Maar als hij bij jou een goeie thuis vindt en wél regelmatig gebruikt wordt, wil ik het wel overwegen. Stuur me maar een privé bericht als je wilt.

Even serieus: wegens plaatsgebrek (kinderen...) en een veranderde smaakvoorkeur (lichte, fruitige bonen), is de HG-1 al een tijdje uit gebruik. Ik weet niet zeker of ik klaar ben om er afscheid van te nemen, het is ook gewoon zo'n mooi ding! Maar als hij bij jou een goeie thuis vindt en wél regelmatig gebruikt wordt, wil ik het wel overwegen. Stuur me maar een privé bericht als je wilt.
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip
5Je hebt een berichtje van mij 

6Ben nog steeds op zoek.
Wellicht handig om het erbij te vermelden:
Ik heb een budget van 400€ - 500€. Vandaar dat ik ook zei dat het graag een ouder model mag zijn (een hele nieuwe of een HG-2 gaat hier natuurlijk niemand voor weg geven
).
Uiteraard ben ik me bewust dat dit een redelijk optimistische prijsvoorstelling is, maar ik heb een paar keer eentje voor die prijs weg zien gaan, dus wilde ik het graag proberen.
Wellicht handig om het erbij te vermelden:
Ik heb een budget van 400€ - 500€. Vandaar dat ik ook zei dat het graag een ouder model mag zijn (een hele nieuwe of een HG-2 gaat hier natuurlijk niemand voor weg geven

Uiteraard ben ik me bewust dat dit een redelijk optimistische prijsvoorstelling is, maar ik heb een paar keer eentje voor die prijs weg zien gaan, dus wilde ik het graag proberen.