Rocket boxer 1-groeps

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
krizzziz
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 25 nov 2011, 15:05

Rocket boxer 1-groeps

Berichtdoor krizzziz » vr 11 okt 2019, 00:27

Misschien weinig kans maar ik zoek een 1-groeps rocket boxer voor thuisgebruik. Let me know!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HanR
Berichten: 1970
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Rocket boxer 1-groeps

Berichtdoor HanR » vr 11 okt 2019, 18:06

Waarom specifiek een Boxer?
Genoeg mooie 1-groeps horecamachines voor thuis. Op Marktplaats staat een BFC Lira. Misschien is die een beetje hoog en een beetje plastic. Behalve een Boxer is een Vibiemme Seplus ook geweldig.

Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk


krizzziz
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 25 nov 2011, 15:05

Re: Rocket boxer 1-groeps

Berichtdoor krizzziz » vr 11 okt 2019, 18:45

Waarom specifiek een Boxer?
Genoeg mooie 1-groeps horecamachines voor thuis. Op Marktplaats staat een BFC Lira. Misschien is die een beetje hoog en een beetje plastic. Behalve een Boxer is een Vibiemme Seplus ook geweldig.

Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Helemaal met je eens. Die apparaten zijn ook goed.

Ik heb nu een oud horeca beest helemaal gerestaureerd door KAFKO. 1 groeper Rancilio HX met veel power. Simpel apparaat, weinig electronica. Maar ik heb me zinnen gezet op een upgrade.

- niet inboeten op prestaties
- betere looks
- simpele techniek
- koperen boiler
- ontworpen voor vastwater

Nou dan kom je wat mij betreft bij een aantal apparaten uit onder andere de Faema Enova of bv Rocket Boxer.

Aangezien ik een apparaat wil wat ontwikkeld is voor vastwater (geen tussenoplossing) en ik zeer gecharmeerd ben van het merk Rocket was ik eigenlijk hierdoor er naar opzoek.

Maar dank voor je input!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron