Cafelat robot of pavoni-achtige hefboom machine

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Boem
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 14 jun 2020, 20:21

Cafelat robot of pavoni-achtige hefboom machine

Berichtdoor Boem » di 16 jun 2020, 00:01

Ik zou eigenlijk wel eens een espresso machine willen, en dan het liefst eentje met veel 'handwerk', en machine met een hendel dus, zoals La Pavoni maar ook de cafelat robot vind ik een fantastisch ding. Weet iemand er een te koop voor een niet al te beroerde prijs?

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Cafelat robot of pavoni-achtige hefboom machine

Berichtdoor Keyser » di 16 jun 2020, 07:54

Ik vind het leuk om marktplaats af te struinen voor koffie spullen. De prijzen die ik zie voor een Pavoni liggen meestal tussen de €200 - €400 afhankelijk van de staat en leeftijd. Soms ook afhankelijk van de eigenaar die denkt dat hij een verzamel object heeft. Koop bij een Pavoni wel een millennium variant. Deze herken je o.a. aan de andere zetgroep. Pre-millennium zien de groepen er meer uit als een hoedje. Millennium loopt wat gelijkmatiger van smal naar breed. Op Google zijn genoeg plaatjes en zie je snel het verschil.

De robot heb ik in een jaar tijd maar één keer voorbij zien komen. Dat waren vintage modellen, daar werd dan ook een goed bedrag voor gevraagd. Catawiki heeft ze ook nog wel eens. Maar vaak niet compleet en toch ook niet echt rommelmarkt prijzen.
De nieuwe Robot heb ik nog niet gezien. Ik denk dat mensen er dus blij mee zijn
Een ROK of Flair zie je nog wel eens voorbij komen. Die zitten vaak tussen de €75 - €150. Maar is denk ik van een andere kwaliteit dan de Robot.




Boem
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 14 jun 2020, 20:21

Re: Cafelat robot of pavoni-achtige hefboom machine

Berichtdoor Boem » vr 19 jun 2020, 21:51

Bedankt. Ik heb nu een robot.

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Cafelat robot of pavoni-achtige hefboom machine

Berichtdoor we tigers » vr 19 jun 2020, 22:01

Kijk aan; nog eentje! Ik hoop dat ‘ie jou net zo goed bevalt als bij mij. Het is een fijn ding.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Boem
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 14 jun 2020, 20:21

Re: Cafelat robot of pavoni-achtige hefboom machine

Berichtdoor Boem » di 30 jun 2020, 20:35

Dank je, bevalt heel goed, nu nog een betere maler.

Dit topic kan gearchiveerd.


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron