TKG: Koffiebrander (Inmiddels voorzien)

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

TKG: Koffiebrander (Inmiddels voorzien)

Berichtdoor we tigers » do 16 jul 2020, 15:12

Ik ben op zoek naar een leuke instap koffiebrander om aan dat avontuur te beginnen.
Iets in de categorie Gene Café en Behmor.
Budget is een beetje een issue nadat ik een paar weken terug op marktplaats ben opgelicht met een Gene Café, dus ik zit wel echt te rommelen in de onderkant van de markt.
Laatst gewijzigd door we tigers op wo 26 aug 2020, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor fransg » do 16 jul 2020, 15:35

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 697
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor turboyeast » do 16 jul 2020, 21:25

LS.,
Ik heb een Behmor die je misschien wel een maandje of gedurende de zomervakantie mag lenen. Heb dat dingetje een keer opgeknapt, maar wordt niet veel gebruikt. Ik wil hem niet verkopen. Stuur me even een mailtje als je belangstelling hebt.

Voorwaarden: ik krijg 'm terug zoals ie de deur uit is gegaan... ;)
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor we tigers » vr 17 jul 2020, 15:14

Ik vind het een ontzettend tof ding, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Ik vind het wel fijn om een apparaat te hebben dat ik op kan pakken en in een kast kan zetten. Deze constructie gaat wat teveel plaats innemen ben ik bang.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor we tigers » zo 09 aug 2020, 01:02

Ik had op eBay een Boca Boca 250 besteld, maar Ik heb zojuist het bericht gekregen dat ze mijn bestelling cancellen... “no air freight from Korea to your country (Covid)”. Kak. Na het marktplaats debacle weer een een teleurstelling. De zoektocht gaat verder!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor fransg » zo 09 aug 2020, 08:20

Lijkt mij een tijdelijke hindernis in de shipping. Mogelijk over paar maanden beter!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor we tigers » zo 09 aug 2020, 09:03

Ik heb contact gelegd met een andere aanbieder die hem wel kan versturen met FedEx. Mooi.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor bobbee » zo 09 aug 2020, 09:11

Ik heb contact gelegd met een andere aanbieder die hem wel kan versturen met FedEx. Mooi.
Klinkt vaag, ik hoop dat het nu wel goed gaat en vergeet niet dat je nog inklaring kosten moet betalen hier in nL. Just saying...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor we tigers » zo 09 aug 2020, 14:00

Ik hou rekening met de inklaringskosten. Ik heb al een aantal keer uit Amerika een ukulele laten komen. Ik weet wat me te wachten staat.

Wat betreft het vage: dat ding wordt in Zuid-Korea gemaakt en wordt door iets van drie aanbieders verkocht. Degene met wie ik contact heb, heeft eerst contact opgenomen met FedEx om zeker te zijn. Snel en vriendelijk voorlopig.
Voordeel van EBay; er is een stukje bescherming en ook de betaling via Paypal is beschermd. Stuk prettiger dan marktplaats wat dat betreft.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: TKG: Koffiebrander (Gene, Behmor, ?)

Berichtdoor fransg » zo 09 aug 2020, 14:27

Ik heb contact gelegd met een andere aanbieder die hem wel kan versturen met FedEx. Mooi.
Is het deze?

https://www.ebay.com/itm/BOCABOCA-Coffe ... 2295257533
Schermafbeelding 2020-08-09 om 14.26.48.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron