Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor @3aan » za 11 jun 2022, 20:31



Een setje extra mooie maalschijven is wel het minste dat je jezelf mag gunnen!

@3aan, plaats je mooie eigengemaakte foto's straks?
Ik ben er nog steeds niet uit, het is voor mij toch wel een uitgave die ook niet onbezonnen mag zijn.
De Ceado was / is een weloverwogen aanschaf, het niet sproeien was daar het punt van de positieve beslissing.
Daarom moet er met de evt. schijven upgrade geen teloorgang zijn van "het voordeel"

Als er een positieve beslissing is zal ik een foto van de maler maken, een before en after, kan dus 2 keer dezelfde foto plaatsen? ;-)

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor fransg » za 11 jun 2022, 20:35


Als er een positieve beslissing is zal ik een foto van de maler maken, een before en after, kan dus 2 keer dezelfde foto plaatsen? ;-)
Ja dat kan goed als het toch niet transparant is ;-)

Mijn advies zou zijn, gewoon zo houden, niks aan veranderen, over een poosje heb je toch wel weer een andere knappe maler op de kop getikt!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor @3aan » za 11 jun 2022, 22:32


+ een koffiepraat tatoeage op de arm.
Nog geen stippie op m'n lijf, lijkt me een verschrikking, littekens zat maar daar kan / kon ik niks aan doen.


Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13284
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor bobbee » zo 12 jun 2022, 00:23

+ een koffiepraat tatoeage op de arm.
Nog geen stippie op m'n lijf, lijkt me een verschrikking, littekens zat maar daar kan / kon ik niks aan doen.
Hier ook niks. Men is vandaag de dag origineler dan ooit zonder tatoeages! Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor fransg » zo 12 jun 2022, 09:23

Schermafbeelding 2022-06-12 om 09.23.28.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13284
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor bobbee » zo 12 jun 2022, 09:49

Schermafbeelding 2022-06-12 om 09.23.28.png
AfbeeldingAfbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

ErikW
Berichten: 957
Lid geworden op: za 15 apr 2017, 20:48

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor ErikW » zo 12 jun 2022, 16:03

Weer een reden dat ik niet aan de plaatjes ga beginnen! :D

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor @3aan » zo 12 jun 2022, 17:13

Omdat het nu mede door mijn toedoen volledig onstspoord is . . .

Ben vandaag bij Franske in buurt geweest moest even op het Damrak zijn bij een Rondvaartboot iets ophalen, wat een ongelooflijke bende is het om daar te geraken op een gegeven moment maar op de trambaan gaan rijden tientallen fietsers naast en bijna op elkaar, daartussen door nog de toeristen die wat ontheemd leken, zelfs de tegemoetkomende tram met bestuurder trok zich er niets van aan, op een gegeven moment was er weer ruimte naast de trambaan, m'n boodschapen gedaan bij de boot en toen ja toen moest ik daar nog weg, dat was een hopeloze onderneming met alle tijdelijke en vaste inrijverboden, reed er een juut naast me op de trambaan en gevraagd hoe nu weer richting Rotterdam, zegt die doodleuk is hier linksaf en dat mag nu niet maar ik zie niks en hij gaf gas en was weg, toch nog maar een rondje gereden en voor de derde keer op het Damrak, verstand op NUL en richting de 10 genomen en buitenom gegaan, was om 11 uur op het Damrak om iets op te halen en rond 12:45 weer in 's-Gravenzande voorlopig niet meer naar A.dam.

Laatst gewijzigd door @3aan op zo 12 jun 2022, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor fransg » zo 12 jun 2022, 17:21

Brr daar in de buurt moet je ook niet met de wagen willen komen. Ik heb er eens een vriendin bij een theater afgezet, ook heel onverstandig, steegjes eenrichtingverkeer opstopping en ik moest eigenlijk hoognodig een blaas ledigen tenminste dat gaf mijn lichaam aan op de boordradio dus de spanning liep wel op ;-) vanaf dam richting CS einde rechts, verderop links, lekker buitenom om de stad heen gaan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Ceado E37s ssp maalschijven gevraagd

Berichtdoor @3aan » zo 12 jun 2022, 17:31

Brr daar in de buurt moet je ook niet met de wagen willen komen. Ik heb er eens een vriendin bij een theater afgezet, ook heel onverstandig, steegjes eenrichtingverkeer opstopping en ik moest eigenlijk hoognodig een blaas ledigen tenminste dat gaf mijn lichaam aan op de boordradio dus de spanning liep wel op ;-) vanaf dam richting CS einde rechts, verderop links, lekker buitenom om de stad heen gaan.
Precies wat wij toen maar gedaan hebben, m'n navigatie begon wel een hekel aan me te krijgen ik deed precies wat hij/zij niet wilde . . .
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten