Hoi allemaal,
Heeft iemand nog wat zakjes Bilt Oscar 150 liggen in de buurt van Alkmaar die ik van het weekend even kan oppikken?
Als ik ff in de auto moet zitten vind ik het ook niet erg, maar wil van het weekend met de Profitec aan de slag maar wil er niet zomaar kraanwater in doen.
Hoor het graag!
Re: Bilt Oscar 150
2“In de buurt” van Alkmaar
Valt Amsterdam daarbuiten voor jou?
Ik heb wel zo’n zakje liggen
Valt Amsterdam daarbuiten voor jou?
Ik heb wel zo’n zakje liggen
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Zeker niet Frans, iets meer dan een half uurtje met de auto. Lukt prima! Stuur je ff een pb.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
4
Ligt klaar
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Goed opgelost voor nu met Frans. Ik had hem afgelopen week bij je PNG bestelling kunnen stoppen Madencio, maar daar heb je nu natuurlijk helemaal niets aan
Veel plezier met de Pro 800, dikke upgrade!

Veel plezier met de Pro 800, dikke upgrade!
6Nee klopt Pti, ik zag ook dat jullie het aanbieden idd. Ik dacht er ook veel te laat pas aan, maar toch bedankt voor het meedenken.
Net even langs Frans geweest en een zakje meegekregen, twee heerlijke bakjes gedronken én zelfs wat Cubaanse boontjes meegekregen! Mijn weekend kan iig niet meer stuk. Frans, nogmaals dank!
Net even langs Frans geweest en een zakje meegekregen, twee heerlijke bakjes gedronken én zelfs wat Cubaanse boontjes meegekregen! Mijn weekend kan iig niet meer stuk. Frans, nogmaals dank!
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
7Ik vergat je nog iets mee te geven dus als je weer in de buurt bent, welkom
9zeker
10Drie keer gelezen en elke keer lees ik Lange Frans . . .Madencio schreef: Net even langs Frans geweest en een zakje meegekregen, twee heerlijke bakjes gedronken én zelfs wat Cubaanse boontjes meegekregen! Mijn weekend kan niet meer stuk.

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.