Handmaler voor filterkoffie - rond de 50 euro

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Emass
Berichten: 126
Lid geworden op: vr 25 okt 2019, 14:11

Handmaler voor filterkoffie - rond de 50 euro

Berichtdoor Emass » vr 05 mei 2023, 10:35

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een degelijke handmaler van het kaliber The Best Cheap Manual Coffee Grinder van James Hoffman of beter
(https://www.youtube.com/watch?v=QLEBfom0mhM&t=1s). Mijn ouders drinken al lang filterkoffie en hadden bonen gekregen als cadeau. Aangezien ze geen maler hadden ben ik even langsgegaan met mijn Commandante. Sindsdien willen ze de bonen vers malen. Heeft iemand nog een maler liggen die ik kan overnemen?

Hun budget ligt rond de 40-50 euro, als het echt iets moois is wil ik uit eigen zak wel wat bijleggen zodat ze echt iets moois hebben.
Expobar Brewtus IV - [Malerloos] - Commandante C40

manduca
Berichten: 893
Lid geworden op: di 11 aug 2020, 09:20
Locatie: Utrecht

Handmaler voor filterkoffie - rond de 50 euro

Berichtdoor manduca » vr 05 mei 2023, 11:27

Ik heb nog een kyocera CM-45CF liggen. Prima ding. Geen topper, maar heeft altijd prima dienst gedaan. Op mijn werk gebruikt totdat we op een gegeven moment een espressomachine en electrische maler neer mochten zetten.
Mag je voor weinig wel hebben.

Hier staat een plaatje:
https://www.pinterest.com/pin/ceramic-c ... 483728074/
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

fob
Berichten: 148
Lid geworden op: do 06 apr 2023, 14:32

Re: Handmaler voor filterkoffie - rond de 50 euro

Berichtdoor fob » vr 05 mei 2023, 19:20

De Hario Skerton Plus kost nieuw rond de 40 euro en voldoet mij prima. Voordeel voor filterkoffie is dat de capaciteit vrij groot is. Misschien hebben je ouders de leeftijd dat ze vroeger de koffie moesten malen met een ouderwetse wandkoffiemolen en vinden ze dat leuk? Daar staat Marktplaats vol mee.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod

Emass
Berichten: 126
Lid geworden op: vr 25 okt 2019, 14:11

Re: Handmaler voor filterkoffie - rond de 50 euro

Berichtdoor Emass » zo 07 mei 2023, 12:12

Dank! Ik denk toch dat ik wel voor een topper wil gaan. Ik ga is kijken naar de hario
Expobar Brewtus IV - [Malerloos] - Commandante C40


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron