(TKG) Baratza encore

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
pichichi

Re: (TKG) Baratza encore

Berichtdoor pichichi » vr 31 mar 2017, 18:28

Geen idee. Kwam hem laatst tegen. James Hoffmann is er enthousiast over. Vergelijkende test met Encore zou snel volgen. Geloof dat Breville hem ook aanbied al dan niet met dezelfde maalschijven.

Overigens heeft een vriend van mij een 2e hands Solis Maestro Plus in de aanbieding. Voor zo ver ik weet onderhuids veel overeenkomsten met de Encore.
Zal je m hebben :)

https://youtu.be/1gm6UfD9qSc" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zou mn Encore wel willen inruilen overigens.... voor een MK 22 maar ja dat gaat niet passen in de keuken ;)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

seels

Berichtdoor seels » vr 31 mar 2017, 19:48

Had de vergelijking ook gezien ja. Is zeker interessant. Is de encore niet de opvolger van de maestro plus?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bvds

Berichtdoor bvds » vr 31 mar 2017, 20:18

Ja denk het wel. Volgens mij zijn die Solis malertjes niet made in Swiss maar made by Baratza...
Espresso: Strietman CT1 + PP Kit / Elektra MCAL / Eureka Specialita 55 / Kinu M47
Filter: Kalita wave / V60 / Chemex 3 cups / Aeropress / MK Vario steel burrs / Comandante MK3 Nitroblade

R&B

Berichtdoor R&B » za 01 apr 2017, 10:55

https://youtu.be/1gm6UfD9qSc" onclick="window.open(this.href);return false;"
Hmmm... qua koffie en maalsel dus geen verschil.
:)
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

bobbee

Berichtdoor bobbee » wo 05 apr 2017, 18:16

Ik kwam deze tegen op Marktplaats. Misschien kun je hier wat mee? Goedkoop is hij in ieder geval wel voor het avontuur en iig geen messenmaler. Lijkt een beetje op de Solis scala

Nivona bonenmaler
€ 25,00
http://link.marktplaats.nl/m1152247596" onclick="window.open(this.href);return false;
Espresso gear: || LELIT Bianca || Niche Zero ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress|| GABI dripmaster A || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 || Kinu M47Traveler || Comandante C40 MK3 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

Terug naar “Te koop gevraagd”