Francis X3

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Morrisch

Francis X3

Berichtdoor Morrisch » ma 29 mei 2017, 11:08

Na enkele jaren Nespresso en een defect apparaat (waarschijnlijk door gebruik niet-Nespresso cups) vind ik het goed geweest en ga de koffie-systeem maffia niet verder sponsoren. Daarom wil ik weer terug naar een espresso-apparaat, met support voor servings voor het gemak.

Vanwege de ruimte in de keuken moet het iets worden dat qua footprint in de buurt komt van een Nespresso; dus smal. Een apparaat dat daar in de buurt komt is de FrancisFrancis X3; leuk design, redelijk goede hardware/reviews en zowel voor servings als bonen te gebruiken. Helaas is de X3 al een tijdje uit productie, vandaar dat ik een tweedehands X3 zoek. Het mag ook een TRIO versie zijn.

Groeten,

Maurice

HanR
Contacteer:

Re: Francis X3

Berichtdoor HanR » ma 29 mei 2017, 12:59

Ik begrijp je wens om af en toe servings te gebruiken. Gemak komt echter met een prijs. Koffie die niet te zuipen is. Ga gewoon voor een machine voor losse koffie.

Een X1 kan. Een Gaggia Classic of een Botticelli 2 zijn een klasse beter en hebben een vergelijkbaar ruimtebeslag.

Erik82

Re: Francis X3

Berichtdoor Erik82 » ma 29 mei 2017, 16:59

En dan is er weer geen plek voor een maler dus ben je weer terug bij af. Ik zou zeggen een goede maler met mokapot of filterkoffie en laat het apparaat maar zitten.
Strietman CT1, LWW EG-1.
Teveel spullen voor slowkoffie

Terug naar “Te koop gevraagd”