[TKG] Elektra Micro Casa a Leva

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

[TKG] Elektra Micro Casa a Leva

Berichtdoor we tigers » vr 14 sep 2018, 15:59

Ik ben toe aan een ander apparaat en heb een zwak voor hevelmachines. Deze vind ik mooiste (zo over de top dat 'ie weer gaaf is) en lijkt me een goede. Ik heb er hier een paar voorbij zien komen in de afgelopen jaren. Mocht je er een hebben en overwegen te verkopen, dan hou ik me aanbevolen.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: [TKG] Elektra Micro Casa a Leva

Berichtdoor @3aan » vr 14 sep 2018, 18:29

Heb je net een pb met een zeer goede tip gedaan, wacht niet te lang!

Oei dat was een instinker van bovengemiddeld formaat en trapte er met beide sloffen vol in! R-t M-f.
Laatst gewijzigd door @3aan op vr 14 sep 2018, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: [TKG] Elektra Micro Casa a Leva

Berichtdoor bvds » vr 14 sep 2018, 23:16

Ik weet niet of kilo zijn Elektra uiteindelijk verkocht heeft. Hij is nu in het buitenland maar je zou hem een PB kunnen sturen. Is een goed exemplaar.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: [TKG] Elektra Micro Casa a Leva

Berichtdoor we tigers » vr 14 sep 2018, 23:54

Ik weet niet of kilo zijn Elektra uiteindelijk verkocht heeft. Hij is nu in het buitenland maar je zou hem een PB kunnen sturen. Is een goed exemplaar.
Hij heeft mij net een pb gestuurd. Als hij terug in Nederland is maar eens wat afspreken. Tof!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: [TKG] Elektra Micro Casa a Leva

Berichtdoor bvds » za 15 sep 2018, 07:57

Ja doen. Is een mooie en goed onderhouden machine!

2e hands Elektra's zijn schaars en nieuw (te) stevig geprijsd.

De Elektra is in staat om hele elegante shots te produceren en bovendien een capabele stomer.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron