[TKG] Maler voor beginnend familielid

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Wijmaar
Berichten: 365
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 08:06

[TKG] Maler voor beginnend familielid

Berichtdoor Wijmaar » zo 30 sep 2018, 09:44

Morning!

Mijn zus is sinds een vakantie in italie ook verslingerd geraakt aan espresso. Ze heeft ontdekt dat ze uit haar volautomaat geen goed resultaat kan krijgen, en wil dus nu overstappen.

Ik heb mijn Silvia even ter beschikking gesteld om te proberen of ze over wil stappen naar half-automaat (wie wil dat nou niet?!).

Ik wil niet het advies geven om met gemalen koffie te starten, en heb mijn eigen maler voorlopig zelf nodig. Dus nu de vraag:

Heeft er iemand hier nog een maler tegen een niet al te gekke prijs, die een starter op weg kan helpen?

Als je niets hebt liggen, misschien nog zoek-tips voor marktplaats?

Groet!

Jan
Laatst gewijzigd door Wijmaar op zo 30 sep 2018, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: [TKG] Maler voor beginnend familielid

Berichtdoor Pti » zo 30 sep 2018, 09:49

Een niet al te gekke prijs is voor iedereen weer anders dus ik zou willen vragen wat het budget is?

Een (hand)maler, zeker als het geen hele goede is, kan ook wat demotiveren als het allemaal niet lekker werkt.

Als er de ruimte voor is zou ik iemand gelijk sturen richting een tweedehands horeca maler. Die zijn eenvoudig en degelijk en als dat bevalt kan met shoppen naar een maler met nog betere prestaties en/of een kleiner jasje.

Wijmaar
Berichten: 365
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 08:06

Re: [TKG] Maler voor beginnend familielid

Berichtdoor Wijmaar » zo 30 sep 2018, 09:55

Een niet al te gekke prijs is voor iedereen weer anders dus ik zou willen vragen wat het budget is?

Een (hand)maler, zeker als het geen hele goede is, kan ook wat demotiveren als het allemaal niet lekker werkt.

Als er de ruimte voor is zou ik iemand gelijk sturen richting een tweedehands horeca maler. Die zijn eenvoudig en degelijk en als dat bevalt kan met shoppen naar een maler met nog betere prestaties en/of een kleiner jasje.
Thanks! Wilde haar idd niet richting een handmaler sturen. Ik ben zelf idd begonnen met een horeca maler van rond de 100€, zat aan zo iets te denken.

Misschien maar gewoon snel de Atom bestellen, en de mijne doorschuiven ;) .

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: [TKG] Maler voor beginnend familielid

Berichtdoor we tigers » zo 30 sep 2018, 10:40

Voor iets van 100,- heb ik een Demoka Minimoka in de verkoop staan. Wellicht iets?

Geen geweldenaar, maar wel gewoon een degelijk ding.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Wijmaar
Berichten: 365
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 08:06

Re: [TKG] Maler voor beginnend familielid

Berichtdoor Wijmaar » zo 30 sep 2018, 11:35

Voor iets van 100,- heb ik een Demoka Minimoka in de verkoop staan. Wellicht iets?

Geen geweldenaar, maar wel gewoon een degelijk ding.
Hoe oud is deze? En wat is de staat van de schijven? En ten slotte, waar woon je ongeveer?

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: [TKG] Maler voor beginnend familielid

Berichtdoor we tigers » zo 30 sep 2018, 12:28

Voor iets van 100,- heb ik een Demoka Minimoka in de verkoop staan. Wellicht iets?

Geen geweldenaar, maar wel gewoon een degelijk ding.
Hoe oud is deze? En wat is de staat van de schijven? En ten slotte, waar woon je ongeveer?
Ik schat een jaar of acht met gemiddeld drie of vier bakjes per dag; ik denk nog wel prima; Breda
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: [TKG] Maler voor beginnend familielid

Berichtdoor @3aan » ma 01 okt 2018, 09:55

Een Rossi met kleine steps en nieuwe schijven voor 95 euro 2691VD

www.facebook.com/A3koffie

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron