Hallo!

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Tournataka
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 15 dec 2021, 15:33

Hallo!

Berichtdoor Tournataka » do 06 jan 2022, 20:23

Toch ook mezelf maar eens even voorstellen :)
In 2020 aangestoken om ons nieuwe appartement toch maar aan te kleden met een espresso machine. Vanwege de compleetheid/compactheid is het een Quickmill 3035 geworden. Ondertussen is het virus een beetje uitgebreid en zitten we opgescheept met allerlei verschillende soorten om koffie/espresso's te brouwen (french press, filter etc)

Vanwege wat leuke projectjes die op het pad zijn gekomen hebben we het inmiddels ook maar aangedurft wat sleutel werk aan dergelijke machines te verrichten, blijft toch altijd leuk als het resultaat er dan ook nog naar is :D

Al met al dus genoeg info te vinden hier op het forum!

Groet,
Jurre

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Hallo!

Berichtdoor fransg » do 06 jan 2022, 20:28

Welkom Jurre!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Hallo!

Berichtdoor Dirk Jan » do 06 jan 2022, 21:45

Welkom hier en plezier!
Wij zijn ooit ook met een QuickMill begonnen. Dan is er veel te ontdekken!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

HanR
Berichten: 1970
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Hallo!

Berichtdoor HanR » vr 07 jan 2022, 07:44

Welkom.
Niets mis met een Quickmill 3000.
Vooral niet te veel verder lezen hier, anders moet je binnenkort een groter appartement kopen.....

Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk


Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Hallo!

Berichtdoor gilleko B. » vr 07 jan 2022, 10:12

Welkom.
Niets mis met een Quickmill 3000.
Vooral niet te veel verder lezen hier, anders moet je binnenkort een groter appartement kopen.....

Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Hallo!

Berichtdoor bobbee » za 08 jan 2022, 07:37

Welkom!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Ypuh
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 02 mei 2021, 23:18

Re: Hallo!

Berichtdoor Ypuh » za 08 jan 2022, 13:58

Welkom Jurre! Hoeveel % van een appartement mag een koffie corner innemen. Ik heb al een aparte hoek voor mijn fietsen, al gaat dat prima samen met een mooie espresso setup :D .
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Hallo!

Berichtdoor gilleko B. » di 11 jan 2022, 09:30

Beter in 1 keer een goed de plek maken, dan concessies doen waar je je eigenlijk niet goed bij voelt. In dat geval blijf je je namelijk een beetje ergeren dat het niet optimaal is. Als het klaar is ben ik best benieuwd hoe je een en ander hebt vorm gegeven.





Tournataka
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 15 dec 2021, 15:33

Re: Hallo!

Berichtdoor Tournataka » di 11 jan 2022, 21:25

Welkom Jurre! Hoeveel % van een appartement mag een koffie corner innemen. Ik heb al een aparte hoek voor mijn fietsen, al gaat dat prima samen met een mooie espresso setup :D .
Ach, dat is het voordeel als je bij de aanschaf van je appartement al rekening houd met een mooie koffietafel ;)
Alleen die fietsen krijg ik er hier nog niet echt doorheen, die moeten helaas nog steeds gewoon netjes boven geparkeerd worden


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron