Sám van Koffietje.nl

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: Sám van Koffietje.nl

Berichtdoor Barista74 » di 25 feb 2020, 20:32

Welkom!
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Olivier91
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 27 mar 2020, 21:52

Re: Sám van Koffietje.nl

Berichtdoor Olivier91 » di 12 mei 2020, 00:30

Wat een leuke site.

Zou in Haarlem graag Coffee Habits willen toevoegen. Recent geopend in de Smedestraat. Klein en schattig, niet voor de lange zit maar wel voor de beste cappuccino in mijn ogen.

Als je overigens nog een koffieland wil toevoegen: Nieuw Zeeland! Helemaal in de grote steden. Iedere hoek van de straat heeft weer een andere adresje voor z’n bonen. Ook kleine plaatjes maken gebruik van kleine lokale branderijen. Mocht je de koffie zat zijn is er redelijk wat te beleven verder ;)
Oh, en iedere cappuccino is automatisch dubbel shot!
Heb de eerste 2 weken standaard ‘triple shot’ gedronken omdat ik steeds een extra shot bestelde.

Gebruikersavatar
Timo1979
Berichten: 34
Lid geworden op: di 05 nov 2019, 10:36

Re: Sám van Koffietje.nl

Berichtdoor Timo1979 » za 20 jun 2020, 10:05

Welkom!! In Barneveld (Gelderland) zit een koffiehuisje. Ze branden hun eigen bonen instore. Leuk klein terrasje naast de oude kerk. Ik haal er geregeld versche bonen. Het zaakje heet Sophias Coffee en is misschien het bezoeken waard.
Ik haal graag mijn bonen bij microbranders....dat zijn bonen met wat extra passie.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk



Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron