Koffieliefhebber stelt zich voor

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
pjbregman
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 12 mei 2021, 23:27
Locatie: Ede

Koffieliefhebber stelt zich voor

Berichtdoor pjbregman » za 15 mei 2021, 15:16

Hallo allemaal,

Ik kijk al even mee op dit forum en heb me nu eindelijk maar eens aangemeld.

Mijn naam is Pieter Jan (PJ) en ben woonachtig in Ede. Ik werk als grafisch ontwerper en heb een zwak voor mooi design maar eigenlijk voor alles waar met passie en overtuiging aan gewerkt is. Vooral ambachtelijke processen waar echt vakmanschap aan te pas komt vind ik interessant en inspirerend. Daar past een product als koffie natuurlijk helemaal bij.

Ik ben jaren geleden, na thuis altijd DE filterkoffie te hebben gedronken, begonnen met Nespresso cupjes. Dat was eerst lekker maar na verloop van tijd ging het bijzondere daar ook wel vanaf. Zo’n 6 jaar geleden, met het thuisbarista gebeuren stevig in opmars, ben ik me daar ook in gaan verdiepen en ben zo ook op dit forum terecht gekomen. Ik heb destijds ook m’n eerst combi gekocht. Een Bezzera Mitica en Compak K3 touch.

Inmiddels ben ik me al weer enige tijd aan het inlezen voor een nieuwe set waarvan grotendeels op dit forum. Dat heeft er in geresulteerd dat ik vandaag een Lelit Bianca v2 icm Eureka Mignon XL heb opgehaald. Dat wordt weer flink experimenteren en proeven.

Ik hoop nog veel van jullie te leren en wellicht zelf wat bij te kunnen dragen.

Binnenkort zal ik ook m’n ‘oude’ set hier te koop aan bieden.

Als afsluiting nog een plaatje van m’n nieuwe koffiehoek.

Op het goede leven! Afbeelding

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door pjbregman op za 15 mei 2021, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Koffieliefhebber stelt zich voor