New year, new me

1
Het nieuwe jaar is gekomen, en daarmee een update over de setup. Ben erg blij dat ik hier voor mag staan elke ochtend.
Overigens wil ik dat bordje met tekst koppelen aan de timer van mijn machine, dus wanneer de machine aan staat dat het lichtje ook aan gaat.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
Bijlagen

Re: New year, new me

7
mr Blanc schreef: za 14 jan 2023, 15:34 Heel vet hoor! Toch weer terug gegaan naar een Eureka molen? Die neon is wel echt heel dik 👌 zelf laten maken?
Ja, toch weer Eureka. Altijd een groot fan geweest van de Mignon, heb er denk ik nu al drie verschillende gehad in de afgelopen drie jaar haha. En tot zover stelt deze ook niet teleur, alhoewel ik wel wat kleine op- en aanmerkingen heb, maar ik neem ze voor lief.

9
Mooie koffiehoek zo!
Zou inderdaad leuk zijn als de neon met de machine meeschakelt. Espresso time!
Ga je de draden van de neon nog wegwerken?
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

10
Nagano schreef: wo 18 jan 2023, 09:17 Ik ben benieuwd naar je op- en aanmerkingen, ik heb dezelfde maalmolen namelijk!
Als het goed is hebben we nog een draadje over de maler, zal daar mijn bevindingen opschrijven.
Frup schreef: Mooie koffiehoek zo!
Zou inderdaad leuk zijn als de neon met de machine meeschakelt. Espresso time!
Ga je de draden van de neon nog wegwerken?
Dank u, dank u! Je oude Profitec is wel nog steeds de gangmaker in huis haha.
Neuh, ik stoor me eerlijk gezegd niet zo aan dat draadje dus ik laat het gewoon zo.