Het nieuwe jaar is gekomen, en daarmee een update over de setup. Ben erg blij dat ik hier voor mag staan elke ochtend.
Overigens wil ik dat bordje met tekst koppelen aan de timer van mijn machine, dus wanneer de machine aan staat dat het lichtje ook aan gaat.
Re: New year, new me
2Netjes!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Sfeervol espressowalhalla
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Leuk! En we blijven spelen 

Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
5Heel vet hoor! Toch weer terug gegaan naar een Eureka molen? Die neon is wel echt heel dik
zelf laten maken?
Linea Mini R Zwart - Sculptor 078S Zwart - Specialita Mat Zwart
6Mooi hoor! Geniet ervan!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
7Ja, toch weer Eureka. Altijd een groot fan geweest van de Mignon, heb er denk ik nu al drie verschillende gehad in de afgelopen drie jaar haha. En tot zover stelt deze ook niet teleur, alhoewel ik wel wat kleine op- en aanmerkingen heb, maar ik neem ze voor lief.mr Blanc schreef: za 14 jan 2023, 15:34 Heel vet hoor! Toch weer terug gegaan naar een Eureka molen? Die neon is wel echt heel dikzelf laten maken?
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
8Ik ben benieuwd naar je op- en aanmerkingen, ik heb dezelfde maalmolen namelijk!
9Mooie koffiehoek zo!
Zou inderdaad leuk zijn als de neon met de machine meeschakelt. Espresso time!
Ga je de draden van de neon nog wegwerken?
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
10Als het goed is hebben we nog een draadje over de maler, zal daar mijn bevindingen opschrijven.Nagano schreef: wo 18 jan 2023, 09:17 Ik ben benieuwd naar je op- en aanmerkingen, ik heb dezelfde maalmolen namelijk!
Dank u, dank u! Je oude Profitec is wel nog steeds de gangmaker in huis haha.Frup schreef: Mooie koffiehoek zo!
Neuh, ik stoor me eerlijk gezegd niet zo aan dat draadje dus ik laat het gewoon zo.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos