Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
custom880
Berichten: 5
Lid geworden op: di 19 dec 2023, 09:15

Voorstellen

Berichtdoor custom880 » do 21 dec 2023, 14:03

Goedemiddag,

Mijn naam is Sven en ik ben al geruime tijd bezig met koffie, altijd eigenlijk dubbele espresso's.
Tegenwoordig ook steeds vaker cappuccino's, maar het opschuimen vergt nog wat oefening :oops:
Sinds ik een jaar of 10 geleden op mijzelf ging ben ik begonnen met een Rancilio Silvia. Omgebouwd met PID uiteindelijk en na een aantal jaren verkocht vanwege 'teveel gedoe'. Toen een volautomaat gekocht, welke ik na bijna 2 jaar toch wel weer zat was (slechte koffie uiteraard).

Nu 4 jaar geleden een Fiorenzato Bricoletta gekocht (staat nu te koop) en een F64 EVO maler erbij.
Het temperatuur surfen is altijd een dingetje gebleven bij mijzelf, dus heb nu een VBM Domobar Super dubbel boiler met PID gekocht. Hierover ben ik tot nu toe heel tevreden, echt zo stabiel en elk shot is voorspelbaar.

Dat was t wel zo'n beetje ;)
Ik ben vooral een mee lezer, en kwam hier al regelmatig om wat rond te snuffelen zonder commentaar te geven.

Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron