Wat doen jullie voor de kost?

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Spironski » do 11 apr 2013, 23:53

Het is een knap gebouw: terwijl het echt heel groot is, lijkt dat niet zo. En van binnen is natuurlijk alles gedaan voor een fijne werkomgeving en heeft het een prachtig atrium...

Overigens heb ik echt nog nooit de van bijnaam "Het kasteel van de heks" gehoord, zoals Wikipedia schrijft, en staat het gebouw ook niet in het zuiden van de stad, maar in het westen. Nou ja...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Gebruikersavatar
Koffiezwerver
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 18 sep 2013, 12:19

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Koffiezwerver » wo 18 sep 2013, 17:35

Ik ben momenteel een magazijnmedewerker

Gebruikersavatar
NachtBroeder
Berichten: 27
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 17:49

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor NachtBroeder » wo 18 sep 2013, 19:02

Hier had ik me nog niet gemeld. Ik werk fulltime thuis, om voor de kinderen te zorgen. Mijn vrouw werkt fulltime buitenshuis. We hebben 2 eigen kinderen van 2jr & 6jr & 2 pleegkinderen 12jr & 17jr. Voor de 2 pleegkinderen krijg ik betaald, de 1 is verstandelijk gehandicapt & de ander is verstandelijk & lichamelijk gehandicapt.

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Spironski » wo 18 sep 2013, 23:36

Je zult je handen er aan vol hebben! Vandaar ook dat : "Nachtbroeder"?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Gebruikersavatar
NachtBroeder
Berichten: 27
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 17:49

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor NachtBroeder » vr 20 sep 2013, 00:13

Haha! Nee, dat komt uit de tijd dat ik vast in de nachtdienst werkte! En voelt nog steeds vertrouwd.

mloes
Berichten: 199
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 22:42

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor mloes » ma 09 dec 2013, 21:24

Interim landschapsarchitect / Stedenbouwkundige, ontwerp van buitenruimte, straten parken etc, daarnaast bouwplannen begeleiden. Bij een gemeente in de buurt van Nijmegen. Daarnaast: http://www.indiaaskoken.nl

En verder druk met van alles qua eten zelf maken; brood, pasta, Indiaas eten , yogurt etc. Ook veel met yoga en daarom heen bezig...geen tijd over :D

Vergeet ik 'koffie' nog...
| Profitec Pro 800| niche zero|gaby master A | Genecafe

Gebruikersavatar
goosman
Berichten: 115
Lid geworden op: za 19 okt 2013, 20:43

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor goosman » di 10 dec 2013, 18:10

Interim landschapsarchitect / Stedenbouwkundige, ontwerp van buitenruimte, straten parken etc, daarnaast bouwplannen begeleiden. Bij een gemeente in de buurt van Nijmegen. Daarnaast: http://www.indiaaskoken.nl

En verder druk met van alles qua eten zelf maken; brood, pasta, Indiaas eten , yogurt etc. Ook veel met yoga en daarom heen bezig...geen tijd over :D

Vergeet ik 'koffie' nog...
Drukkerdedruk !
Dat Indiaas eten is inderdaad heerlijk. Het maken ervan is al net zo bijzonder als het eten. Heerlijke currypasta's tjobekken, uren laten pruttelen, je hele huis geurt naar Azie. En er is niets zoals je eigen gebakken Naan....behalve een goeie caffè dan. :D
Quickmill 2820 / Carimali M1

Rene en Theo
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 20 dec 2013, 20:03

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Rene en Theo » ma 23 dec 2013, 17:42

Hallo koffie liefhebbers. Wij zijn beide koffie liefhebbers en zijn sinds kort in het bezit van een Rocket Cellini premium plus en een Compak k3. Zijn tot nu toe in de wolken met dit setje.
Partner is ficaal jurist en veel onderweg, komt veel slechte koffie tegen.
Zelf verpleegkundige, en nog slechtere koffie op het werk,haha :D
Dus dan maar zelf proberen een redelijke bak te zetten. Blijkt nog een lastig klusje,er valt nog veel te leren. Wel erg leuk en ontspannend.
Gelukkig ben ik een beetje een perfectionist, en geduldig. Leergierig en houd van rondstruinen op het internet ,op zoek naar info over koffie.
Graag hoor ik tips en trics van een ieder , tot caffè. :ugeek:

Atomic2005
Berichten: 8
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 15:51

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Atomic2005 » do 08 mei 2014, 21:42

Ben dertiger, ondernemer in de mode/jeans in het noorden des lands.

In bezit van QuickMill 820.. maler, weegschaaltje, thermometer en andere accessoires volgen nog.

Wedj
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 16 aug 2013, 15:40

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Wedj » do 08 mei 2014, 23:01

Hou mij bezig met het begeleiden, adviseren en uitvoeren van orgaandonaties.
Hiervoor decennia op de intensive care gewerkt als verpleegkundige. Ruim 30 jaar ervaring met gezondskoffie en pas de laatste drie jaar manueel met koffie bezig..nu op een ecm met la san marco maler.
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg 😀


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron