Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
JRW
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 09 jan 2019, 14:23

Voorstellen

Berichtdoor JRW » di 12 feb 2019, 01:09

Hoi leden/mede liefhebbers,

Al jaren lees ik met veel plezier mee op dit forum. Ik heb me eindelijk maar eens aangemeld en bij deze stel ik mij dan ook voor.

Mijn naam is JR.

Jaren heb ik thuis gebruik gemaakt van goedkope espresso machines (pressurised baskets). Nu verwacht ik binnenkort trotse eigenaar te worden van de Lelit Bianca (mede gekozen door te lezen op dit forum).

Verder fan van de earopress en drip.

Nu nog op zoek naar de juiste bonenmaler aangezien mijn handmolen niet voldoende is bij de mooie machine die ik verwacht.

Tips welkom

Groet,

JR




Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Laatst gewijzigd door JRW op di 12 feb 2019, 01:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstellen

Berichtdoor fransg » di 12 feb 2019, 08:46

Welkom JR!

Wat leuk dat er met regelmaat actieve leden bijkomen die in feite al langere tijd meelazen.

Voor mij is het een aanwijzing dat de sfeer en de omgang met elkaar aangenaam genoeg is voor toekijkers om binnen te treden en deel te nemen aan de gesprekken. Er zijn weleens tijden dan de koffiegemoederen hoog oplopen maar dat schrikt gelukkig weinigen af.

En de Lelit-Bianca community groeit er ook mee ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Voorstellen

Berichtdoor bobbee » di 12 feb 2019, 09:33

Welkom JR! (en bianca)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Voorstellen

Berichtdoor GuidovW » di 12 feb 2019, 22:04

Welkom JR.
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron