Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
JohandeB
Berichten: 1
Lid geworden op: di 09 apr 2019, 08:04

Voorstellen

Berichtdoor JohandeB » di 09 apr 2019, 08:48

Hallo allemaal,

Al een tijdje volg ik jullie forum en nu toch maar besloten om mij te registreren. Mijn naam is Johan de Bruijne, 32 jaar oud en wonende in Nieuwegein. Mijn koffie verslaving is ooit begonnen bij de aanschaf van mn Nespresso machine z'n 10 jaar geleden. Inmiddels heb thuis bijna elke filter zet methode in huis om een heerlijk kopje koffie mee te zetten. Mijn favoriet: Chemex en Aeropress!

Ook heb ik onlangs de volledige koffie opleiding gevolgd en ben ik in bezit van alle SCA foundation level certificaten.

Heb een paar jaar geleden een tweedehands espresso machine aangeschaft via MP. (Rancillio Silvia) Deze heb ik zelf helemaal schoongemaakt en opgeknapt. Had toen alleen nog niet een goede molen en nam het apparaat toch best veel ruimte in beslag. Daarom heb ik hem toen maar weer verkocht. Voorlopig hou ik het dus bij mij filter koffie, maar hoop dit jaar een ander huis te hebben waar ik dan wel mijn ruimte hebt om een mooie espresso machine neer te zetten.

Ik vind het erg leuk om dit forum te lezen en jullie verhalen te volgen!

Groeten,

Johan

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Voorstellen

Berichtdoor GuidovW » di 09 apr 2019, 13:23

Ha Johan, welkom op het forum. :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: Voorstellen

Berichtdoor Fisherman » di 09 apr 2019, 13:40

Welkom welkom!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Voorstellen

Berichtdoor Marcje » wo 10 apr 2019, 09:32

Welkom :-)
dus...

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Voorstellen

Berichtdoor bobbee » wo 10 apr 2019, 18:11

Welkom!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron