Cupping

Ben je een moeilijk woord tegen gekomen of wil je meer weten over de techniek van het koffie maken, proeven of drinken? Ontdek het hier!
Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Cupping

Berichtdoor gilleko B. » do 19 mei 2022, 17:14

Zou het bij koffie ook.zo zijn c.q
worden als bij wijn? Het leukste bij wijnproeverijen is de onzin die mensen niet zelden als kwalitatief predikaat verbaal na iedere slok eruit gooien. Daarnaar luisteren leidt tot heel veel jolijt.




Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Cupping

Berichtdoor bobbee » do 19 mei 2022, 17:33

Zou het bij koffie ook.zo zijn c.q
worden als bij wijn? Het leukste bij wijnproeverijen is de onzin die mensen niet zelden als kwalitatief predikaat verbaal na iedere slok eruit gooien. Daarnaar luisteren leidt tot heel veel jolijt.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Cupping

Berichtdoor fransg » do 19 mei 2022, 18:12

Zou het bij koffie ook.zo zijn c.q
worden als bij wijn? Het leukste bij wijnproeverijen is de onzin die mensen niet zelden als kwalitatief predikaat verbaal na iedere slok eruit gooien. Daarnaar luisteren leidt tot heel veel jolijt.
Wanneer dan ook de bestellingen worden geplaatst, en de een zegt "ja daar wil ik wel twee flessen van" waarop de ander zegt "doe mij er dan maar een doos van" en de volgende "hoeveel krijg je ervan binnen want ik zet alles wel weg" ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Varia”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten