Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 697
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor turboyeast » ma 01 nov 2021, 16:50

Ik heb op dit moment wel te weinig aanmeldingen gekregen, ben ik heel eerlijk in.
Het zal voor veel liefhebbers hier een drempel zijn om af te reizen naar Weert.
Ik zou eens heroverwegen om bijvoorbeeld 250 gram per brievenbus pakketje te versturen. Dan doe je er een enquête bij en het zou me verbazen als je dan nog niet je doel(en) bereikt.

Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor Keyser » ma 01 nov 2021, 18:19

Je zou er ook nog iets voor kunnen vragen om de kosten van bijvoorbeeld verzenden te dekken. Zo hebben we een tijd terug ook op die manier kennis gemaakt met een brander. Daar kwam ook feedback terug.

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6401
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor cremalover » zo 28 nov 2021, 10:45

Ik zit vlakbij. Maar doe het niet. Ben liefhebber van donkerdere brandingen en zal mijn ongezouten mening over azijnkoffie niet onder tafels of stoelen steken. Menig beginnende koffie-entrepreneur zal dan snel de handdoek in de ring werpen. Begrijpelijk want ik heb er kijk op.
Wel sta ik open voor het gratis toezenden van lekkere koffie. Als het gratis is zal ik mijn mening bijstellen richting lekker.
Bedankt voor je reactie. Ik ga geen koffie opsturen. Ik zoek echt zo'n 5 a 10 mensen die langs willen komen om de koffie te proeven en om kort in gesprek te gaan over koffie. Ik ga hier gewoon open in en ik ben op zoek naar mensen die specialty coffee drinken. Het maakt mij verder niks uit wat voor feedback ik terug krijg. Ik zie het nut niet in van een tasting als ik niet open sta voor alle vormen van feedback. Zolang je vriendelijk blijft en het kan onderbouwen mag je alles zeggen wat je wilt.

Ik heb op dit moment wel te weinig aanmeldingen gekregen, ben ik heel eerlijk in. Dus als je alsnog langs wilt komen en je wat mede koffiedrinkers kan optrommelen dan vind ik dat zelfs harstikke leuk.

mvg,

Tijmen
Beas doe unu zitterse sjnaak?


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten