Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor Jeroenibo » za 22 jun 2019, 07:31
Korte samenvatting: ik kocht bij mecoffee de pid met extra kabelset. Binnen een week geleverd, Werkte niet, Mecoffee vragen gesteld. Geen enkele reactie van leverancier. Teruggestuurd met verzoek om vervanging
Geen reactie
Meerdere wat zeg ik inmiddels 10tallen pogingen tot contact.
Geld kwijt (150€) geen pid en een leverancier die buiten schot blijft
Iemand ideeën wat te doen?
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor Heseven » za 22 jun 2019, 09:27
Aangetekende brief versturen en beroep doen op je consumenten recht? Zomaar een idee.
Verstuurd vanaf mijn Mi A2 met Tapatalk
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor Frup » za 22 jun 2019, 09:59
Bij de onlinestore staat wel dat interne en externe kits niet op voorraad zijn en over tijdgebrek voor het maken van nieuwe.
Als Groningen niet te ver weg voor je is, zou ik er persoonlijk heen gaan. Hoewel het adres geen bedrijfspand lijkt.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor fransg » za 22 jun 2019, 11:39
Ik had er nog nooit van gehoord -- waarom koos je voor die winkel? Je had eerst hier na kunnen vragen...
HW Mesdagstraat 66a
9718 HN Groningen
bellen met Jan Branbergen, 0648913596
info@digitalthings.nl
info@mecoffee.nl
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor @3aan » za 22 jun 2019, 16:09
Rond deze tijd heb ik bij 3 partijen een vraag neergelegd, 2 van nu 5 (werk)dagen en 1 van meer dan 10 (werk)dagen, 1 zou het uitzoeken en de overige geen enkele reactie.
Ook een nieuwe Phidged 1048-0b besteld, diegene waar ik mee aan het hobbyen was, was een geleend exemplaar van een "Brouwer" die is nu terug eigenaar, afgelopen woensdag besteld, direct betaald met ideal €137,97 = 1048 voor €120,95 incl. + handling €7,50 + aangerekend verz. €9,50
Nu dus niets binnen, tja waar gaat die handling heen, zou binnen 48 uur geleverd worden wat aan de telefoon bevestigd was!
Oh ja net op hun site gekeken je betaald handling omdat het een kleine order is, het uit het rek pakken van het onderdeel + het inpakken en naar het postkantoor brengen, dat wordt zo ongeveer omschreven, (ik denk dan) als je niks verkoopt heb je niks te doen, geen omzet = geen winst, in die 9,50 zit toch al de kosten van verpakking?
Er zijn andere electronica sites, die rekenen €2,- verzendkosten, handling? Nee toch!? Meer dan €25 besteld, geen verzendkosten.
Edit, de 1048-0b is dus nog niet binnen, morgen reclameren, vandaag was/is een erge migrainedag, ontbijtje lag na 2 uurtjes in het teiltje.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
- Powerreserve
- Berichten: 171
- Lid geworden op: za 08 jun 2019, 12:55
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor Powerreserve » di 25 jun 2019, 11:23
https://mecoffee.nl/blog/the-straw-whic ... fees-back/
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor fransg » di 25 jun 2019, 15:18
Zou nog beter zijn als hij het ook in antwoord op emails had gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet makkelijk is, zo'n product ontwikkelen en aan de man brengen, service verlenen en ga zo maar door.
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor Jeroenibo » wo 26 jun 2019, 22:16
Best suf achteraf gezien dat terugsturen, dacht ws nou dan moet hij wel reageren. But niet dus.
Ja. Ik had ook tel nr gevonden, neemt hij nooit op en 10x inspreken hielp ook niet.
Zucht, baal wel. Als ik ooit in Groningen ben, jaaa ga ik zeker langs.
Ik vind het ook zo zonde, supertof dat iemand zoiets ontwikkeld en dan gedraag je je als een eikel.
https://mecoffee.nl/
Ik had er nog nooit van gehoord -- waarom koos je voor die winkel? Je had eerst hier na kunnen vragen...
HW Mesdagstraat 66a
9718 HN Groningen
bellen met Jan Branbergen, 0648913596
info@digitalthings.nl
info@mecoffee.nl
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: wo 24 jul 2019, 23:11
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor tvanarnhem » wo 24 jul 2019, 23:13
Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales
Berichtdoor fransg » ma 01 jun 2020, 22:33
Heeft dat nog iets opgeleverd?Ik heb exact dezelfde ervaring met Bram, heb problemen om pressure profiling werkend te krijgen op mijn Rancilio Silvia V3. Na talloze mails ga ik hem nu maar op zijn mobiele nummer benaderen. MeCoffee is een prachtig apparaatje, maar het is buitengewoon teleurstellend dat Jan zo met zijn klanten omgaat.
Ik zie dat je zojuist je tweede bericht op het forum plaatste (verkoop Sette) dus je bent nog wel actief
Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”
- Alles voor beginners
- Hardware (Machines, malers & accessoires)
- Semi-automaten
- Hefboom- / lever apparaten
- Volautomaten
- Koffiemolens & malers
- Filter, French press, Mokkapot etc.
- Branders
- Machines voor servings, pads en cups
- Accessoires
- Restaureren/Reviseren Espressomachines
- Software (Koffie, bonen, pads & servings)
- Koffie(bonen)
- Servings, Pads en Cups
- Melk
- Techniek & know-how
- Varia
- Koffie technieken
- Koffie branden
- Theepraat
- Thee, thee en nog eens thee
- Vraag & aanbod
- Te koop aangeboden
- Te koop gevraagd
- (Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen
- Oproepjes
- Koffiepraat
- Stel je voor / jouw set-up
- (Horeca) proefpanel
- Leuk en interessant
- De Huiskamer
- Evenementen
- Nieuws van onze partners
- Partners en zustersites
- Koffiegek.nl
- Horecakoffie.nl
- Beleef.nl
- Theepraat.nl
- Theegek.nl
- The Traveling...
- Forumnieuws / Over koffiepraat.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten
Onze partners
Partner worden? Klik dan hier>
Powered by: Webdesign Eindhoven
- Alle tijden zijn UTC+02:00
- Omhoog
- Verwijder alle forumcookies
Koffiepraat.nl
Deze website is een onderdeel van de Jong Media & Concepts en is dé online plek voor koffieprofessional en de thuisbarista. Hier vind je antwoord op al je vragen, lees je interessante reviews en hoor je het laatste nieuws.