Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Jeroenibo
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 07 mar 2018, 17:16

Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor Jeroenibo » za 22 jun 2019, 07:31

Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar wil graag mijn ervaring delen.

Korte samenvatting: ik kocht bij mecoffee de pid met extra kabelset. Binnen een week geleverd, Werkte niet, Mecoffee vragen gesteld. Geen enkele reactie van leverancier. Teruggestuurd met verzoek om vervanging
Geen reactie

Meerdere wat zeg ik inmiddels 10tallen pogingen tot contact.

Geld kwijt (150€) geen pid en een leverancier die buiten schot blijft

Iemand ideeën wat te doen?

Heseven
Berichten: 96
Lid geworden op: za 30 sep 2017, 17:25
Locatie: Groningen

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor Heseven » za 22 jun 2019, 09:27

Ze zijn niet met vakantie daar? ;-)

Aangetekende brief versturen en beroep doen op je consumenten recht? Zomaar een idee.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 met Tapatalk


Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 539
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor Frup » za 22 jun 2019, 09:59

Dat is in ieder geval niet normaal. Bij vakantie zou je een melding op de website verwachten.
Bij de onlinestore staat wel dat interne en externe kits niet op voorraad zijn en over tijdgebrek voor het maken van nieuwe.
Als Groningen niet te ver weg voor je is, zou ik er persoonlijk heen gaan. Hoewel het adres geen bedrijfspand lijkt.
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor fransg » za 22 jun 2019, 11:39

https://mecoffee.nl/

Ik had er nog nooit van gehoord -- waarom koos je voor die winkel? Je had eerst hier na kunnen vragen...

HW Mesdagstraat 66a
9718 HN Groningen

bellen met Jan Branbergen, 0648913596

info@digitalthings.nl

info@mecoffee.nl
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor @3aan » za 22 jun 2019, 16:09

Terugsturen zonder instemming tegenpartij is niet slim, eerst de weg bewandelen zoals het hoort, ook al duurt die lang . . .

Rond deze tijd heb ik bij 3 partijen een vraag neergelegd, 2 van nu 5 (werk)dagen en 1 van meer dan 10 (werk)dagen, 1 zou het uitzoeken en de overige geen enkele reactie.

Ook een nieuwe Phidged 1048-0b besteld, diegene waar ik mee aan het hobbyen was, was een geleend exemplaar van een "Brouwer" die is nu terug eigenaar, afgelopen woensdag besteld, direct betaald met ideal €137,97 = 1048 voor €120,95 incl. + handling €7,50 + aangerekend verz. €9,50

Nu dus niets binnen, tja waar gaat die handling heen, zou binnen 48 uur geleverd worden wat aan de telefoon bevestigd was!

Oh ja net op hun site gekeken je betaald handling omdat het een kleine order is, het uit het rek pakken van het onderdeel + het inpakken en naar het postkantoor brengen, dat wordt zo ongeveer omschreven, (ik denk dan) als je niks verkoopt heb je niks te doen, geen omzet = geen winst, in die 9,50 zit toch al de kosten van verpakking?

Er zijn andere electronica sites, die rekenen €2,- verzendkosten, handling? Nee toch!? Meer dan €25 besteld, geen verzendkosten.


Edit, de 1048-0b is dus nog niet binnen, morgen reclameren, vandaag was/is een erge migrainedag, ontbijtje lag na 2 uurtjes in het teiltje.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
Powerreserve
Berichten: 171
Lid geworden op: za 08 jun 2019, 12:55

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor Powerreserve » di 25 jun 2019, 11:23

Volgens mij schrijft de eigenaar zelf uitgebreid over de/zijn problemen:

https://mecoffee.nl/blog/the-straw-whic ... fees-back/



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Life is too short for mediocre coffee

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor fransg » di 25 jun 2019, 15:18

Dat is keurig.

Zou nog beter zijn als hij het ook in antwoord op emails had gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet makkelijk is, zo'n product ontwikkelen en aan de man brengen, service verlenen en ga zo maar door.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Jeroenibo
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 07 mar 2018, 17:16

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor Jeroenibo » wo 26 jun 2019, 22:16

Tja, ik las ook goede ervaringen met de pid. Vond het mooi dat deze verstopt zit, de auber vind ik persoonlijk niet mooi, te groot, op de rancilio

Best suf achteraf gezien dat terugsturen, dacht ws nou dan moet hij wel reageren. But niet dus.

Ja. Ik had ook tel nr gevonden, neemt hij nooit op en 10x inspreken hielp ook niet.

Zucht, baal wel. Als ik ooit in Groningen ben, jaaa ga ik zeker langs.

Ik vind het ook zo zonde, supertof dat iemand zoiets ontwikkeld en dan gedraag je je als een eikel.


https://mecoffee.nl/

Ik had er nog nooit van gehoord -- waarom koos je voor die winkel? Je had eerst hier na kunnen vragen...

HW Mesdagstraat 66a
9718 HN Groningen

bellen met Jan Branbergen, 0648913596

info@digitalthings.nl

info@mecoffee.nl

tvanarnhem
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 24 jul 2019, 23:11

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor tvanarnhem » wo 24 jul 2019, 23:13

Ik heb exact dezelfde ervaring met Bram, heb problemen om pressure profiling werkend te krijgen op mijn Rancilio Silvia V3. Na talloze mails ga ik hem nu maar op zijn mobiele nummer benaderen. MeCoffee is een prachtig apparaatje, maar het is buitengewoon teleurstellend dat Jan zo met zijn klanten omgaat.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Slechte Ervaring met mecoffee pid service aftersales

Berichtdoor fransg » ma 01 jun 2020, 22:33

Ik heb exact dezelfde ervaring met Bram, heb problemen om pressure profiling werkend te krijgen op mijn Rancilio Silvia V3. Na talloze mails ga ik hem nu maar op zijn mobiele nummer benaderen. MeCoffee is een prachtig apparaatje, maar het is buitengewoon teleurstellend dat Jan zo met zijn klanten omgaat.
Heeft dat nog iets opgeleverd?

Ik zie dat je zojuist je tweede bericht op het forum plaatste (verkoop Sette) dus je bent nog wel actief ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron