Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor Pti » do 18 jul 2019, 17:04

In de aanloop naar de aankomst van een paar mooie lots uit Afrika was er weer het plan om een inkoop actie voor groene koffiebonen op te zetten. Menigeen thuis- of microbrander nam in het verleden deel aan eerdere acties en van tijd tot tijd krijg ik via de mail of via de koffiepraat community aanvragen binnen van hobbybranders opzoek naar ruwe koffiebonen.

Wat we daardoor hebben ingezien is dat er toch wel vraag is naar (actuele oogsten) groene koffie van midden- en hoog segment die in kleine hoeveelheden maar moeilijk of beperkt beschikbaar zijn. Het is ooit, vlak na het ontstaan van de Cropster hub, begonnen als leuke actie om de samen een lot koffie in te kopen. En om te voorkomen dat initiatiefnemer Fransg met “de rest” bleef zitten heb ik dit vanuit onze koffiebranderij georganiseerd.
Het viel toch elke keer best wel tegen hoe veel tijd er gaat zitten in het beoordelen van samples, organiseren van de logistiek en het verzend klaar maken van al die koffiepakketten, soms wel 30 stuks variërend in gewicht van 5 tot 25kg.

Omdat het alsmaar drukker wordt met de koffiebrander –no compliant- en we recent een webshop online hebben gezet vanuit waar koffie rechtstreeks vanuit de branderij versturen zijn we inmiddels veel beter ingericht om bestellingen te verwerken. Een logische volgende stap was dus een webwinkel voor ongebrande koffie!

Wat ik ga doen is de specialty coffee waar ik zelf meewerk in de branderij, ook groen aanbieden. Je kunt dus voortaan op deze manier actuele, verse oogsten groene koffie aanschaffen, gemakkelijk en snel via onze webshop. Het staat momenteel in kinderschoenen en laat me vooral weten wat jij nog als waardevolle toevoeging zou willen zien. Is dat bijvoorbeeld brandadvies? Of meer oorsprongsinformatie? Misschien een discussietopic per koffie? Het plan is echt om vanuit hier, op koffiepraat, te werken aan onze community voor hobby- en thuisbranders en waardevolle informatie over koffiebranders én koffiebranden met elkaar te delen.

Ohja! Last but not least, de kortingscode koffiepraat geeft je 10% korting op alle ongebrande koffiebonen.

Check het hier: Het Hoofdkwartier ruwe koffie
Of kopieer en plak deze url in je browser: https://www.hoofdkwartier-koffiebrander ... uwe-koffie
Laatst gewijzigd door Pti op do 18 jul 2019, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor fransg » do 18 jul 2019, 18:15

Gaaf!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor Pti » do 18 jul 2019, 18:22

Het is nog even geduld voor de koffies uit Afrika. Één container staat op de kade maar wordt tegen gehouden door documenten gedoe met stempels vanuit land van oorsprong. De boot met Ethiopië koffie is onderweg, maar moet nog langs Iran, fingers crossed :geek: :lol:

Gebruikersavatar
kilo
Berichten: 313
Lid geworden op: do 28 okt 2010, 22:40
Locatie: Doorn

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor kilo » do 18 jul 2019, 20:22

Super idee!
Ik wilde direct al wat bestellen. De kortingscode “koffiepraat” werkt alleen nog niet..
Vesuvius Evo Leva || Lelit Bianca || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor Pti » do 18 jul 2019, 20:57

Ik denk dat je de aanhalingstekens weg moet laten, ik zal dat uit de startpost halen om verwarring te voorkomen. Als het nogsteeds neit werkt lemme know!

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor Marcje » do 18 jul 2019, 21:22

Nice!!
Net even getest en die code lijkt nog niet te werken...?
Heb met/zonder aanhalingstekens en wel/geen hoofdletter geprobeerd.
dus...

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor Pti » do 18 jul 2019, 21:54

Ik had aantal op 0 gezet in de hoop op onbeperkt gebruik, niet dus. Zou gemaakt moeten zijn, in ieder geval voor de komende 9999 bestellingen. Wat ben ik ook een top ICTer :ugeek:

Gebruikersavatar
kilo
Berichten: 313
Lid geworden op: do 28 okt 2010, 22:40
Locatie: Doorn

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor kilo » do 18 jul 2019, 22:29

Werkt nog steeds niet...
Vesuvius Evo Leva || Lelit Bianca || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor Pti » do 18 jul 2019, 23:02

Ik heb zojuist een testbestelling gedaan waarbij alles leek te werken?! Als het nu nogsteeds niet lukt leg ik het morgen even voor aan een echte ITer...

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Groene koffie: Het Hoofdkwartier webshop

Berichtdoor Marcje » do 18 jul 2019, 23:28

Lijkt nog niet te werken :geek:
dus...


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten