CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 416
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Barista74 » do 26 nov 2020, 08:47

Boot: https://www.bootkoffie.nl/koffiebonen/blackfriday
Caffenation: https://caffenation.be/collections/black-friday

Fascino:
Black Friday Mystery Coffee
Welke koffie? Dat geheim verklappen we pas als we de acties starten. Reken er maar op dat het een zeldzame koffie is en dat de afkomst je zal verrassen. Op = op!

Waarom wil je hem? Heerlijke, volle, romige koffie met tonen van melkchocolade, bruine suiker en hazelnoot. Een zachte afdronk met nuances van sinaasappel en appel. Heerlijke koffie die tóch anders dan anders is. (Bijna) uniek in Nederland.

Zes keer héél véél korting
Trouwe lezers weten dat Fascino met Black Friday niet teleurstelt. Deze koffies gaan met de grootste korting van het jaar er uit: Espresso Grande Alta, Espresso Emporio, Espresso Guatavita, Guatemala El Zapote, El Salvador Santa Mathilde en Ethiopië Sidamo. Yes, daar zitten de populaire hardlopers ook tussen. Grijp dus je kans!

Gratis verzending met code BlackFriday
We gaan er van uit dat je wagentje straks helemaal vol zit. Maar ja, met zo veel korting kan het zomaar zijn dat je de gratis verzendlimiet niet haalt. Daar weten we wat op. Bestel voor meer dan €10 (moet kunnen toch? ;-) ) en gebruik de code. Komt je pakketje gratis naar je toe.

10% kortingsvoucher voor je volgende bestelling
Een heerlijk toetje om mee af te sluiten: niet alleen korting op déze bestelling maar meteen lekker het nieuwe jaar beginnen met korting op je bestelling. De 10%-kortingsvoucher krijg je automatisch in je mailbox en als je hem vóór 31 januari 2021 uitgeeft zit je goed.
https://www.fascino-coffee.com/
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Fisherman » do 26 nov 2020, 12:25

Mok België biedt zaterdag 20% met checkout code 8YEARSMOKAfbeelding
Nice!
Onbekend met Mok, goeie brander?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » do 26 nov 2020, 12:44

Mok behoort samen met cafenation bij de goede branderijen uit België. Ik heb de bonen nog niet geproefd. Ze hebben ook wel de bonene gebrand voor de Belgische aeropress kampioenschappen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
martinierius
Berichten: 306
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 09:41

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor martinierius » do 26 nov 2020, 21:31

MOK heeft een goeie reputatie bij specialty koffiebars. Lichtgebrande koffie, interessant om te proberen als je bvb Caffenation goed vindt.

Ik ga binnenkort ook wideawake proberen, schijnt ook goed te zijn.
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor we tigers » do 26 nov 2020, 22:42

Wat ik van Mok heb gehad was erg goed.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » zo 19 dec 2021, 20:33

Daar gaan we weer. Door de lockdown komen er weer aanbiedingen :

GIRAFFE COFFEE
SALE - vooruit, we leggen nog eens uit hoe dit werkt… door de nieuwe lockdown blijven wij met een flinke voorraad horecaverpakkingen zitten.

Deze bieden wij tijdelijk met korting aan. Koop nu een kilo Original Blend of Latin America Blend met € 5,- korting. Of laat je verrassen met een kilo Mysterie koffie voor slechts € 21,-. Wij zoeken een van onze blends voor je uit!

https://giraffecoffee.com/product-categ ... en/blends/

Let op: alleen geldig op kilo verpakkingen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Keyser » do 23 dec 2021, 18:15

N.a.v bovenstaande advertentie een bestelling bij Giraffe gedaan. Ook omdat ik niet eerder bij hen had besteld. Zojuist kwam het pakketje binnen en de aandacht die daarin is verwerkt zie ik niet vaak. Mooie doos, leuk bierviltje en een glimmende giraffe sticker. Het maakt het net even wat meer beleving.

Branddatum 13-12-21. Dus kan gelijk beginnenAfbeelding Nu nog kijken of het lekker is Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

mr Blanc
Berichten: 551
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 14:22

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor mr Blanc » vr 24 dec 2021, 14:21

N.a.v bovenstaande advertentie een bestelling bij Giraffe gedaan. Ook omdat ik niet eerder bij hen had besteld. Zojuist kwam het pakketje binnen en de aandacht die daarin is verwerkt zie ik niet vaak. Mooie doos, leuk bierviltje en een glimmende giraffe sticker. Het maakt het net even wat meer beleving.

Branddatum 13-12-21. Dus kan gelijk beginnenAfbeelding Nu nog kijken of het lekker is Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
De latin blend is erg goed...heb em er nu ook inzitten :mrgreen:
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor we tigers » za 25 dec 2021, 17:25

Ik heb ook een kilo gedaan. Fijn blend van Brazilië, Colombia en Ethiopië die niet al te donker is gebrand. Smaakt uitstekend.
Ik heb ook een klein zakje Yirga gedaan omdat ik fijne herinneringen heb aan een Yirgacheffe van Giraffe tijdens de kerst van een aantal jaar terug.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

HanR
Berichten: 1970
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor HanR » za 25 dec 2021, 20:02

Via een collega/vriendin die bij Giraffe werkt, nog steeds mijn favoriet. De Eco blend. Als ik het goed zeg Braziliaan met Honduras.
Comfort espresso met een klein fris ondertoontje..

Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk



Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten