CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Fisherman » ma 16 mar 2020, 22:05

Ook bij Keen Coffee de mooie deal afgenomen. Zo helpt men elkaar een beetje in tijden waarin degenen die afhankelijk zijn van de sociale aard van de mens het zwaar hebben.

Ik heb een thuiswerkkantoor ingericht en dan mag ik ook naar eigen visie koffie schenken. Koffie moet goed zijn, dat is regel nummer 1.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » di 17 mar 2020, 07:49

Zeeuwse branding / Rob Clarijs
Gourmet coffee!
https://www.instagram.com/p/B9zz5_9hLw- ... 5rkfszyzif
Bijlagen
Screenshot_20200317-074749_GBInsta.jpg
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » di 17 mar 2020, 09:58

Black and bloom, brew2cup toegevoegd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
FrancisPavoni
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 13 mar 2016, 00:23

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor FrancisPavoni » di 17 mar 2020, 10:20

Kleine aanbieding van Koffiestation, ze bezorgen nu gratis in heel Groningen en Haren. Ophalen kan niet meer:
https://www.instagram.com/p/B9zFArDpWTp/

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor we tigers » di 17 mar 2020, 11:14

Vandaag komt er hier een zak van Giraffe binnen.

Ook Dark Arts in London gooit er 20% korting op de koffie met de code FUCKCOVID19
https://www.darkartscoffee.co.uk/collections/all

(Alleen is je porto dan weer best heftig en kun je beter hier in Nederland wat bestellen...)
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » di 17 mar 2020, 11:30

Ik wil het graag bij Nederlandse branders houden. Dit met het oog op de support door wat koffie te kopen in Nederland.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » di 17 mar 2020, 11:32

Kleine aanbieding van Koffiestation, ze bezorgen nu gratis in heel Groningen en Haren. Ophalen kan niet meer:
https://www.instagram.com/p/B9zFArDpWTp/
Gratis bezorgen binnen die regio was altijd al bij koffiestation. Ik wacht nog even met vermelden want wellicht komt er nog een andere aanbieding.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
FrancisPavoni
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 13 mar 2016, 00:23

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor FrancisPavoni » di 17 mar 2020, 11:54

Kleine aanbieding van Koffiestation, ze bezorgen nu gratis in heel Groningen en Haren. Ophalen kan niet meer:
https://www.instagram.com/p/B9zFArDpWTp/
Gratis bezorgen binnen die regio was altijd al bij koffiestation. Ik wacht nog even met vermelden want wellicht komt er nog een andere aanbieding.
Niet helemaal, ze bezorgden alleen in Groningen binnen de ring in bepaalde wijken. Nu in de gehele stad en Haren. Maar goed, voor de niet-Noorderlingen niet heel spectaculair.

Gebruikersavatar
Tekork
Berichten: 509
Lid geworden op: di 07 feb 2017, 22:21
Locatie: Emmeloord

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Tekork » di 17 mar 2020, 12:00

4x250g Keen filter is onderweg om aan mijn eigen toenemende vraag te kunnen voldoen. Bedankt voor de tips!
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

Gebruikersavatar
namor
Berichten: 337
Lid geworden op: wo 15 nov 2017, 21:27

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor namor » di 17 mar 2020, 13:03

Mannen, dat is heel leuk en onwijs vriendelijk, top actie! ....

een klein oproep nog erbij ... veel branders doen nu leuke kortingen tov hun oude prijzen. Heel vaak waren die prijzen ... hoe moet ik het zeggen .... iets op hoge kant. Ik weet een beetje koffie prijzen, proces prijzen en alle prijzen van boon tot kopje koffie op je tafel :) Het is geen heel vette pot maar er zit wel ruimte in, ruimte verschilt per producent. Ruimte is altijd mag als product goed is en vraag hoog is. Ik ben zelf ondernemer en bij mij zit ook ruimte tussen wat ik 'in' leg en wat ik er 'uit krijg'.

Maar...
Wellicht kunnen jullie ook naar een andere branderij kijken, die leverde altijd zeer goede product maar met wat lagere marges. Ze hebben geen ruimte om nu ff lager gaan, ze zatten altijd laag.

Ze gebruikte heel vaak veel beter en duurdere bonen dan bovengenoemde merkbranderijen (ik weet waarover ik praat), ze branden elke batch als je thuis je brood bakt - maatwerk en liefde. Ze verpakken elke zakje met hun eigen handen en stempelen zelf elke zakje.
Ze hebben minder volume en veel minder geld op de bank rekening om nu te overleven ... ze leggen je uit via oa dit forum wat voor koffie heb je gekocht en wat is de juiste en beste manier die koffie te maken.

..... en ja.... ze leggen chupa-chups of chocolaatje in je pakket voordat ze zelf dagelijkse orders met de motor van 1994 naar de Post brengen.

dus als je die branderij kent - https://www.hoofdkwartier-koffiebranderij.nl/
en nog niet helemaal vol ziet, neem wat lekere bonen van hun. Hun espresso's zijn echt niet minder dan bij collega's die hier genoemd zijn.

Proost!
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, TM Sculptor 064S, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron