Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
CreatiefMetKoffie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 feb 2016, 23:55

Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor CreatiefMetKoffie » di 02 feb 2021, 15:32

Wereldkaart van echte Koffiebonen | De ultieme wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebber.

Beste koffieliefhebbers. Mijn naam is Ricardo Bouman 'het creatieve brein achter Wereldkaarten.shop en een espressoliefhebber met een dikke doses Wanderlust. Als ode aan de meest geliefde warme drank ter wereld heb ik een wereldkaartcollage gemaakt van honderden koffiebonen.
Dit kunstwerk is één van de vele artistieke wereldkaarten uit mijn kaartencollectie van: http://www.wereldkaarten.shop/

Voor de collage heb ik verschillende Robusta en Arabica koffiebonen gebruikt, afkomstig uit landen als Brazilië, Colombia, Indonesië, Kenia en Ethiopië. Verspilling van koffie is natuurlijk zonde. De koffiebonen die gebruikt zijn voor deze collage waren niet meer geschikt voor consumptie.

De originele collage (dat onderdeel is van een privécollectie) heeft een formaat van 190x60cm en is in hoge resolutie gefotografeerd en vervolgens digitaal geoptimaliseerd. Dit maakt het mogelijk om dit kunstwerk op zeer grote of zelfs wand vullende Artprints te laten produceren. Denk bijvoorbeeld aan een grootformaat print op Canvas, Aluminium, Vurenhout of als wand vullende prints op Naadloos Behang of print op Doek 'met of zonder akoestische werking'. TIP: Bestel de print in een formaat van 160x90cm als je de koffiebonen in ware grootte wilt hebben.

Dit kunstwerk is een mooie toevoeging in het interieur van o.a. thuisbarista's, barista's, koffiezaken, espressobars, hotels, restaurants, keukenwanden, sport- en bedrijfskantines en uiteraard op kantoor in een vergaderruimte of als eyecatcher boven je eigen koffieapparaat of eettafel.

Bekijk deze wereldkaart en vele andere Wereldkaarten, Land- en stadskaarten op http://www.wereldkaarten.shop/

Een wereldse groet!
Ricardo.
Bijlagen
WERELDKAARTEN VAN KOFFIEBONEN.jpg
Wereldkaart van Koffiebonen | www.wereldkaarten.shop
Laatst gewijzigd door CreatiefMetKoffie op wo 03 feb 2021, 12:13, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15190
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor fransg » di 02 feb 2021, 17:56

'de creatieve brein achter Wereldkaarten.shop [...] ode aan het meest geliefde warme drank ter wereld.
Klinkt alsof het via Google translate is vertaald?

Of door iemand die ook "de meisje" zegt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Tijs
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 26 aug 2018, 10:39

Re: Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor Tijs » di 02 feb 2021, 20:00

'de creatieve brein achter Wereldkaarten.shop [...] ode aan het meest geliefde warme drank ter wereld.
Klinkt alsof het via Google translate is vertaald?

Of door iemand die ook "de meisje" zegt.
Niet zo heel veel mis met deze tekst, lijkt mij. Denk dat je vooral een punt wilt maken dat dit hier niet thuis hoort? Is geen reclame forum.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15190
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor fransg » di 02 feb 2021, 20:23

'de creatieve brein achter Wereldkaarten.shop [...] ode aan het meest geliefde warme drank ter wereld.
Klinkt alsof het via Google translate is vertaald?

Of door iemand die ook "de meisje" zegt.
Niet zo heel veel mis met deze tekst, lijkt mij. Denk dat je vooral een punt wilt maken dat dit hier niet thuis hoort? Is geen reclame forum.
Het bericht staat in het correcte deel van het forum hoor. Geen enkel bezwaar mogelijk.

Het verbaasde mij dat iemand een tekst verzorgt en als eerste bericht plaatst zonder zichzelf voor te stellen, en dat er "de brein" en "het drank" wordt geschreven. Dat klinkt alsof die persoon de taal niet beheerst of alsof het een machine is die e.e.a,. heeft vertaald / geplaatst.

Maar zoals ik al schreef, er zijn ook mensen die "de meisje" zeggen
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

CreatiefMetKoffie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 feb 2016, 23:55

Re: Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor CreatiefMetKoffie » wo 03 feb 2021, 10:26

Mijn oprechte excuses voor mijn taalfouten.
Bij deze aangepast en hoop dat je/jullie mij kunnen vergeven.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15190
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor fransg » wo 03 feb 2021, 10:33

Mijn oprechte excuses voor mijn taalfouten.
Bij deze aangepast en hoop dat je/jullie mij kunnen vergeven.
Excuses zijn niet nodig want niemand nam het jou kwalijk, o.a. omdat niemand weet wie je bent aangezien je jezelf niet hebt voorgesteld.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

CreatiefMetKoffie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 feb 2016, 23:55

Re: Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor CreatiefMetKoffie » wo 03 feb 2021, 12:16

Dank voor je reactie Frans. Ook hiervoor mijn excuses. Vandaar een aanpassing in de tekst m.b.t. wie ik ben en wat ik maak op het gebied van grafische- en kunstuitingen die een link hebben met koffie en het ontdekken van onze wereld. En als liefhebber van espresso en (schilder)kunst combineer ik graag deze twee werelden.
Echter is dit niet mijn eerste bericht op het forum, maar ben ik geruime tijd (en sinds 2016 als ik het goed heb) niet actief geweest.

Groet,
Ricardo

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15190
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkaart van Koffiebonen. Sfeervolle wanddecoratie voor de reislustige koffieliefhebbers.

Berichtdoor fransg » wo 03 feb 2021, 12:28

Goed!

Je tekst staat er nu veel beter op.
Echter is dit niet mijn eerste bericht op het forum, maar ben ik geruime tijd (en sinds 2016 als ik het goed heb) niet actief geweest.
Een poos geleden is er een 'grote opruiming' geweest waardoor er nu van jou op het forum slechts de 3 bovenstaande berichten zijn te vinden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron