Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Berichtdoor Froika » do 13 mei 2021, 09:49

Hi,

Het moment dat ik de thread van de ProBarista G-iota op 2 januari heb aangemaakt (viewtopic.php?f=8&t=11137) was ik als consument geïnteresseerd in het product. Zoals jullie weten stelde de levering in Nederland zich maar uit. Toen kwam het idee in mij op: wat nou als ik de G-iota lever aan de Nederlandse koffiefanaat?

Het duurde niet lang voor ik die gedachte over heb gezet naar actie. Ik heb de leverancier opgebeld (Tom) en ben naar het bedrijfsadres in Moeskroen gereden. Daar heb ik de koffiemolen in werking kunnen zien en heb ik de koffie mogen proeven.

Het testen van de molen bleef niet bij die keer in Moeskroen. Tom had nog één koffiemolen staan, die heb ik overgenomen. Deze heb ik ondertussen een tijd in gebruik, en bevalt boven verwachting goed! De 64mm maalschijven zorgen voor een zachtere kop koffie dan mijn Eureka Mignon Specialita met 55mm maalschijven.

Na uitvoerig testen en beraad heb ik besloten de stap te nemen en te starten als jonge ondernemer, door een online winkel te starten vanuit passie voor koffie en de G-iota.

In mijn online winkel is het mogelijk om vrijblijvend de G-iota te pre-orderen zodat ik rekening kan houden met de inkoop van het product. Om uiteindelijk niet alleen mezelf, maar ook andere Nederlanders blij te maken.

Als jullie meer willen weten over de molen of hoe ik hem gebruik, reageer gerust! En mocht je overtuigd zijn, de G-iota is te pre-orderen op www.frekko.nl
Laatst gewijzigd door Froika op vr 03 dec 2021, 06:39, 1 keer totaal gewijzigd.
☕︎

FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: G-iota koffiemolen - Bestel op Frekko.nl

Berichtdoor fransg » do 13 mei 2021, 09:59

Oké veel succes!

Komt er ook een mogelijkheid om de maler bij jou te proberen, dwz 'in real life'?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: G-iota koffiemolen - Bestel op Frekko.nl

Berichtdoor Froika » do 13 mei 2021, 10:49

Momenteel ben ik nog bezig met het inrichten van het magazijn/ontvangstruimte, hierna zal het mogelijk zijn het assortiment in werking te zien.
Wanneer het zover is nodig ik jullie graag uit! :)
☕︎



FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: G-iota koffiemolen - Bestel op Frekko.nl

Berichtdoor bobbee » do 13 mei 2021, 11:59

Is het niet beter om dit onder jouw eigen topic te plaatsen? Omdat het betrekking heeft op jouw gehele winkel, anders raakt het bedolven onder alle berichten hier.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Berichtdoor Froika » vr 03 dec 2021, 06:54

Update:

Inmiddels is de frekko studio af, en geopend op afspraak. Hier kan je de onder andere de ProBarista G-iota uittesten. En onder het genot van een kop koffie, praten over koffie :)

Naast de G-iota is frekko.nl ook de (online) winkel waar sinds kort de Tricolate (zero bypass brewer) verkrijgbaar is, ook is frekko de plek waar je het Duitse espressomachine merk Bellezza weet te vinden.

Naast de winkel ben ik (Freek) druk bezig met het leren van het ambacht als koffiebrander op mijn eigen koffiebrander.
Wanneer ik dit ambacht onder de knie heb wordt de winkel ook aangevuld met vers gebrande specialty coffee.

Wil je op de hoogte gehouden worden?
Volg frekko op Instagram: https://www.instagram.com/frekko.nl/

-of-

bezoek de (online) winkel:
https://www.frekko.nl
Laatst gewijzigd door Froika op di 27 sep 2022, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
☕︎



FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Berichtdoor Keyser » vr 03 dec 2021, 07:33

Succes Freek! Ziet er allemaal goed uit!

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Berichtdoor fransg » vr 03 dec 2021, 08:33

Mooie spullen en prachtig vormgegeven.

Veel succes!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Berichtdoor we tigers » vr 03 dec 2021, 09:12

Goed bezig, Freek! Ik zag laatst ook al wat van je staan bij Chatwick. Leuk.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

HanR
Berichten: 1957
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Berichtdoor HanR » vr 03 dec 2021, 11:17

Ziet er strak uit. Veel succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk


Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Frekko.nl - Nederlandse dealer van de ProBarista G-iota

Berichtdoor Froika » za 04 dec 2021, 07:17

Bedankt voor de positieve berichten, fijn om
te horen 🙂

~ Inderdaad zijn een aantal producten van mij te vinden bij Chatwick, ook zetten ze daar nu filterkoffie met de Tricolate. Mocht je nieuwsgierig zijn naar het smaak profiel, kan je het daar eens proeven!
☕︎



FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron