Specialty coffee uit Europa

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Unexpected
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 03 mei 2021, 15:18

Specialty coffee uit Europa

Berichtdoor Unexpected » wo 26 mei 2021, 14:55

Goedemiddag mede fanaten!

Een jaar geleden ben ik begonnen met een bedrijf dat nu door het leven gaat als Unexpected coffee company.
Dit is een online koffie webshop met elke maand verschillende roasters uit een nieuwe regio in Europa. Unexpected belooft alleen de beste roasters uit Europa. Ons doel is om specialty coffee voor iedereen beschikbaar te maken en het verhaal dat elke koffie heeft te vertellen.

Ooit ben ik zelf betoverd door mijn eerste specialty koffie, toen ik nog niet wist wat het was. Omdat ik niets wist over deze koffie ben ik op zoek gegaan naar deze boon en ik merkte al snel dat de zoektocht op zichzelf het grootste voordeel was. Koffie kan zoveel verschillende onverwachte smaken hebben die soms heel goed bevallen (en soms natuurlijk minder) dat ik een eigen bedrijf ben begonnen om deze 'thuisproeverij' voor iedereen beschikbaar te maken.

Op onze site kun je je aanmelden voor onze maandelijkse box met deze maand bijvoorbeeld Olisipo uit Lissabon en SO coffee roasters uit Porto. Volgende maand reizen we virtueel door naar Italië voor Gardelli en Nero Scuro, dit zijn allemaal echt aanraders!
Mocht je het leuk vinden om deze koffies eens te proberen dan kun je altijd via dit forum contact met mij opnemen of eens rondkijken op onze website: www.unexpectedcoffee.com . We hebben elke maand onze eigen boxen, aangeraden voor bepaalde type koffiedrinkers maar je kunt ook zelf elke maand kiezen!

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn van het proberen van verschillende koffies als dat ik dat ben en help jullie graag aan deze heerlijke bonen uit heel Europa! Ik verstuur de koffie altijd de 20e, dan kun je daar rekening mee houden in de versheid van de koffie.

Tot snel!

Joris

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Specialty coffee uit Europa

Berichtdoor bobbee » wo 26 mei 2021, 21:22

Ziet er leuk uit.
In de faq staat dat je kunt kiezen uit filter en espresso roast maar bij bestellen zie ik het niet terug. Hoe zit dat? Kun je aangeven welke roast je wilt als je besteld?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Unexpected
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 03 mei 2021, 15:18

Re: Specialty coffee uit Europa

Berichtdoor Unexpected » do 27 mei 2021, 09:58

Bedankt Bobbee! In principe is de Confident box (chocolade en notig) het meest geschikt voor espresso drinkers en de Explore box (exotisch en fruitig) voor filter drinkers. Dit is alleen maar een advies, dus je kunt in het bestelproces nog aangeven wat jouw favoriete manier van roasten is. Misschien houdt je wel van fruitige espresso bonen, dan gaan we daar naar opzoek!

Omdat het ook per brander verschilt of ze dit onderscheid aanhouden qua filter roast of bijvoorbeeld omni roast, kiezen we er niet voor om bij de box expliciet te noemen dat je altijd alleen maar filter roasts krijgt. We beloven wel altijd geschikte bonen voor de door jouw gekozen methode! :)


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron