Koffiedrinker onderzoek

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
joostdommisse
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 20 sep 2021, 13:44

Koffiedrinker onderzoek

Berichtdoor joostdommisse » ma 20 sep 2021, 15:37

Hallo koffieliefhebbers!

Voor een nieuw soort koffiezetapparaat ben ik aan het uitzoeken wat de verwachtingen van koffiedrinkers zijn. En daarvoor heb ik jullie nodig! Ik ben op zoek naar koffiedrinkers van alle soorten en maten, van french press tot espressodrinker.

Woont u in Utrecht, Eindhoven, Delft of Rotterdam? Dan zou ik u graag een paar vragen te stellen. Geïnteresseerd? Laat een berichtje achter via deze google forms, dan neem ik contact op: https://forms.gle/ngdKFHNSA33wGpTd9

Joost Dommisse
Industrieel Ontwerper

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Koffiedrinker onderzoek

Berichtdoor bobbee » ma 20 sep 2021, 19:22

Ik heb jouw topic verplaatst en al je andere berichten verwijderd.
Ik vind jouw manier van werken echt niet netjes: op meerdere plekken op ons forum hetzelfde bericht plaaten.
Zo werkt een forum niet en zeker ons forum niet.

Dit bericht mag hier blijven staan en als je goed gemanierd bent kun je ook actief deelnemen aan het forum en je voorstellen, deelnemen door vragen te stellen of anderen op weg helpen etc.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Re: Koffiedrinker onderzoek

Berichtdoor Warheart » zo 20 feb 2022, 14:04

Ik heb jouw topic verplaatst en al je andere berichten verwijderd.
Ik vind jouw manier van werken echt niet netjes: op meerdere plekken op ons forum hetzelfde bericht plaaten.
Zo werkt een forum niet en zeker ons forum niet.

Dit bericht mag hier blijven staan en als je goed gemanierd bent kun je ook actief deelnemen aan het forum en je voorstellen, deelnemen door vragen te stellen of anderen op weg helpen etc.
Geloof dat meneer de ontwerper zijn verzoek en tekstverhaal eerst opnieuw aan het ontwerpen is
:roll:
Coffee, sleep, Coffee, repeat


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron